Gå til innhold

P&R: Prosjekt Topless - 89 Golf Cab

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Som man ikke hadde nok "ballar" i lufta fra før så ramla det inn en ball i dag også.

Prøvde i går en kompis sin fine Golf 1 cab og ble selvsagt fristet til å anskaffe en slik selv...

 

Bilde_045.jpg

 

Men siden jeg for det første egentlig har nok biler, og de cabbene som stod på nettet var litt dyre så slo jeg det fra meg.

 

I dag mens jeg var på Biltilsynet for å ordne prøveskilter på FK-Golfen så ringte det en kar i fra Fredrikstad (jeg har annonser ute i østfold - Biler ønskes kjøpt) som hadde en gammel 89 Golf Karmann.

 

Vi ble enige om pris (en fantastisk hyggelig en) og på tur til Rudskogen dro vi innom og hentet bilen.

 

Den var helt utslitt i forstilling og den trenger litt lakk. Men det var lite rust, interiøret var greit og den gikk som en klokke med sine 171000 km på telleren.

 

Målsettningen med denne bilen er å bygge opp en cab med det sortimentet som jeg fører for så å selge den iløpet av sommeren (jeg håper jo å få kjørt litt med den også).

 

Jeg trenger en ny hendel til å låse av taket foran på høyre side, samt en høytaler lomme på høyre dør som ikke er helt frisk. Om noen har dette gi beskjed.

 

Hadde faktisk hatt en slik i samme farge for noen år siden.

 

5264_bilde933.sized.jpeg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her kommer de første bildene... :)

 

Bilde_001.jpg

 

Bilde_002.jpg

 

Bilde_003.jpg

 

Her er den verste rusten jeg har funnet så langt.

 

Bilde_004.jpg

 

Frontfangeren ser ut som den er demonert for så å dra den etter seg i grusen oppned... :p

 

Bilde_005.jpg

 

Interiøret er ikke så værst...

 

Bilde_006.jpg

 

Bilde_007.jpg

 

Allycat alu-felger, noen som vil ha poleringsjobb?

 

Bilde_008.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ikke så veldig mye spennende som har skjedd i dag...

 

Fikk nye forstillingsdeler...

 

Bilde_020.jpg

 

Så var jeg innom Christer og fikk lagt på dekk på chrom-felga og da dukka Jan-Tore opp med disse som kan være et alternativ på denne...

 

ATSCUP.jpg

 

Får teste litt felger i morgen, men synes ikke den ser så verst ut nå da... :o

 

Bilde_019.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår