Ostby Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by BMW-323 sharif har jo ikke mye kult til bmw syns jeg.. noen breyton og e46 m3 felger.. Da har du ikke vært der å sett, jeg fikk ståpikk når jeg kom inn og så alle felgene. Et mekka for BMW, mærsje og Audi eiere. Bling felger. Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 hehe.. har vært der en hel drøss av ganger.. Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Kundebehandlingen hos sharif suger max da.. Var der med gamlebilen min og kjøpte felger til 10 smackers.. vente i gud vet hvor mange timer.. Hehe.. hele kåken hans er jo full av gule post-it`s.. hehe.. Hadde vært en idè å skaffe seg noen flere til å ta hånd om kunder.. Lurer på hvordan det er der som værst på sommeren når folk skal handle felger.. greit det er billig der.. men.. 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Sfinx Kundebehandlingen hos sharif suger max da.. Hadde vært en idè å skaffe seg noen flere til å ta hånd om kunder.. Da hadde det jo ikke blitt like billig noe mer da.... Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 han hadde razzia 9januar.. sikkert alle de andre dekkleverandørene som er misunnelige.. Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Stemmer ryktene om at sharif har røket inn pga noe dop og for å ikke ha system på de riktige papirene sine? VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 dop? Tviler jeg på.. Værtfall det å ha det på kontoret.. Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilsideRX7 Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Azzido-325i Hvilke felger burde jeg velge? si meninger for å imot... legger ved 2 bilder Ac Shnitzer kopi et eller annet =) 18*8,5" skrudde med kant Disse såklart :D - 1996 Mazda RX7 RS Veilside, Öhlins, PanSpeed, Feed, AutoEXE, REamemiya, Trust, Recaro, Mazdaspeed, Work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 han har kjøpt Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Beemer325 Disse såklart :D litt seint, har allerede kjøpt =) endte på M paralell felger i 18*8" _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Stenger da han har kjøpt ja :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg