e-36 burnout Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Azzido-325i stemmer... slipper å valse... bestilte de hos gsbildeler... Slit de! :) P.S For de som ikke skjønner hva det betyr, er det et bergensk fenomen... Betyr det samme som gratulerer! :) Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 hehe.. lille norge har utallige ord på alle ord.. "Ille bra" som særpingæne siær kan du si.. Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Jeg har sans for T2172 jeg da. M5 felgene altså. Lykke til med nye felger Azzido =) Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by bjaa Jeg har sans for T2172 jeg da. M5 felgene altså. Lykke til med nye felger Azzido =) e46 m3 felger ihvertfall =) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 da fikk jeg felgene... men fikk meg et sjokk... de stemte ikke med produkt bilde som de GS Bildeler hadde i felg brosjyra forskjellen er litt rundere eiker på de jeg fikk og bare 25mm kant =( men jeg ringte opp og blei enige med de om noen 1000 i avslag =) hehe... så jeg beholder de foreløpig http://neptune.wibla.net/gallery/felger _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by bmw-bergen Slit de! :) P.S For de som ikke skjønner hva det betyr, er det et bergensk fenomen... Betyr det samme som gratulerer! :) Slitan! :D Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 pene felger! :) få? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by Azzido-325i da fikk jeg felgene... men fikk meg et sjokk... de stemte ikke med produkt bilde som de GS Bildeler hadde i felg brosjyra forskjellen er litt rundere eiker på de jeg fikk og bare 25mm kant =( men jeg ringte opp og blei enige med de om noen 1000 i avslag =) hehe... så jeg beholder de foreløpig http://neptune.wibla.net/gallery/felger Pene felger, men som du sier.. De mangler KANT!! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 du får ikke de med kant vel? Altså ikke til e36'n.. Syns de er litt kule uten kant å jeg..ser store og sporty ut :) Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by BMW-323 du får ikke de med kant vel? Altså ikke til e36'n.. Syns de er litt kule uten kant å jeg..ser store og sporty ut :) du får de med større kant til 5 serie... noe de på gsbildeler ikke sa til meg... de hadde avbilda felgene til 5 serie i katalogen sin... litt enig... de er store og sporty... blei igrunn fornøyd med disse her oxo... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 hva kom de på? Med frakt og hele pakka? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Najs felgs, men hvorfor handla du ikke hos sharif? Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 sharif har jo ikke mye kult til bmw syns jeg.. noen breyton og e46 m3 felger.. Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by BMW-323 hva kom de på? Med frakt og hele pakka? 13500 inkl frakt skulle de kommet på... 8*18" med 225/40/18 dekk... men siden de ikke stemte med bilde i brosjyra osv og jeg begynte å krangle litt slo de av noen 1000 grunnen til at jeg ikke valgte shariff er vel at jeg ikke bor i oslo og at web sida dises suger... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 For de av dere, som måtte bo "i" Oslo (eller av andre årsaker vurderer å handle hos Sharif): Ta en telefon til TM Dekk & Bilpleie først! (Eller etterpå, for den saks skyld) Har ofte like bra, eller bedre priser der. Lettere å få tak i, og har bedre kundebehandling. Ligger også på Skedsmokorset, bare et par kilometer unna Sharif. Telefonnummerne er: 40404373 eller 64839202 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg