Yelsent Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Noen andre her på Bilforumet som skal på Roskildefestivalen i år? Noen som har vært der tidligere og/eller har erfaringer? I mitt tilfelle blir det første gang, har vært på festivaler før, som f.eks. Hove i fjor, men dette blir første gang på Roskilde. :) Noen som har noen band å anbefale blant de som kommer? http://www.roskilde-festival.dk/musik/bands/ Selv skal jeg i hvert fall få med meg disse: Coldplay Nick Cave Faith No More Nine Inch Nails Oasis Pet Shop Boys Kanskje Slipknot og Kanye West Röyksopp Mew Eagles of Death Metal Katzenjammer Skambankt Kanskje Ulf Lundell, Lilly Allen og Klovner i Kamp Så noen som har sett noen av disse tidligere som mener det er noe annet jeg bør få med meg? :D Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Fever Ray, Isis, Neurosis, 2manydjs br ødu også prøve å få sett :) Vi er en gjeng fra Horten som drar nå straks ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Nice, hvor mange er dere? I fjor husker jeg vi klarte å stappe fire folk inn i bilen min + bagasje, det ble rimelig trangt på veien ned til sørlandet, ja... Isis, så klart! Klarte å glemme dem. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Du må hvert fall møte opp og støtte de norske reggae artistene Admiral P og Nico D! Selv om du ikke er så helt inn i reggaesjangeren så er det absolutt verdt å sjekke ut! :D Roskilde har en ganske bra hiphop lineup også forøvrig ;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Kanskje Slipknot? Av alle sceneshow så er det vel Slipknot du må få med deg! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Jeg var på roskilde i 06 og 07. Var driiitbra! 07 var det oversvømmelse overalt, men ingen sure miner uansett! :D Håper på å få ta meg en tur til neste år eller året etter det.. Et av bildene mine fra 07: Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Du må hvert fall møte opp og støtte de norske reggae artistene Admiral P og Nico D! Selv om du ikke er så helt inn i reggaesjangeren så er det absolutt verdt å sjekke ut! :D Roskilde har en ganske bra hiphop lineup også forøvrig ;) Tja, kan jo ta en titt på det, ja. Ser at det er mye hip-hop i år:) Kanskje Slipknot? Av alle sceneshow så er det vel Slipknot du må få med deg! Er ikke storfan av Slipknot, men de er nok kanskje verdt å se? Fikk fylt opp Metal-kvota mi på Hove i fjor med blant annet Satyricon, Dimmu Borgir og In Flames, sistnevnte som er et av mine favorittband. :D Jeg var på roskilde i 06 og 07. Var driiitbra! 07 var det oversvømmelse overalt, men ingen sure miner uansett! :D Håper på å få ta meg en tur til neste år eller året etter det.. Et av bildene mine fra 07: Haha, bra bilde. Folk så litt tafatte ut... Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Et av bildene mine fra 07:http://farm3.static.flickr.com/2146/1618199167_b90a7648e3_b.jpg Morsomt bilde Darty..! :m'm: Herregud, nå føler jeg meg dritgammel. Var på Roskilde i 94 og 95 jeg... :rolleyes: Roskilde er stort sett uforglemmelig bra for de fleste, men ettersom jeg er bittelitt en komfortberte, så holdt det med de to årene for mitt vedkommende. God tur til de som skal! Og husk å sette av noen dager fri etter hjemkomsten. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Hehe det bildet der minna meg om Dawn of the Dead:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg