Gå til innhold

Bilder av biler med skikkelig "Rat stuk" ønskes!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Synes det blir rart med nye biler som er helt strøkne, og har et rusta panser. Det passer liksom ikke inn i min mening, men hver sin smak:) Golfen min tror jeg hadde gjort seg med et rusta panser, siden den har fått litt rust allerede:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det blir rart med nye biler som er helt strøkne, og har et rusta panser. Det passer liksom ikke inn i min mening, men hver sin smak:)

 

Enig der! Men hadde vært kult om noen tok en kliss ny 09 modell Focus, A3 etc og bygd et skikkelig rat stuk av den! Rusten og lav etter "ratlookboka" om dere skjønner hva jeg mener...?

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, mye stygt

 

Mye fine meninger ute å går, men de aller fleste som ikke liker denne stilen pleier å holde kjeft, uten å måtte legge igjen sitt tegn på missnøye.. Desverre er det alltid noen som må tøffe seg litt med å si at noe er stygt..

Du så jo overskriften, så hvorfor i det heletatt gidde å stikke hodet innom for å komentere?

 

 

 

 

:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine meninger ute å går, men de aller fleste som ikke liker denne stilen pleier å holde kjeft, uten å måtte legge igjen sitt tegn på missnøye.. Desverre er det alltid noen som må tøffe seg litt med å si at noe er stygt..

Du så jo overskriften, så hvorfor i det heletatt gidde å stikke hodet innom for å komentere?

 

 

 

 

:thumb

 

Mye, men ikke alt? den fokusen var jo kul! NOOT!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken "Fokus"? Fiestaen? Jeg syns iallfall den var råtøff da jeg gikk rundt på Edition 38 for to år siden (der bildet er fra) og så den...

Og det selv om jeg hater moderne biler som er ratta opp.. Jeg mener en ratlooker (i mangel på et bedre ord) skal bygges opp ved å kline fete deler på en stygg bil, ikke slipe ned lakk og herpe paneler for å lage en ratlooker.

 

Morsommere for ham med den Whisper-blå einser-Golfen på forrige side enn for ham med den femmer-Golfen med rusta panser.. Førstnevnte har historier å fortelle med hva som skjedde her og der, i motsetning til sistnevnte som bare kan si at han herpa en ny bil på en dag.. :)

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye pent her!

Nå skal det også sies at de nyere bilene med "rat" panser etc var utrolig stygger.

Skal du ha en stil på en bil så må man dra den helt ut, kan jo sammenligne med en Audi A3 med værsting rieger fanger forran og resten av bilen helt standard..... ugh.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken "Fokus"? Fiestaen? Jeg syns iallfall den var råtøff da jeg gikk rundt på Edition 38 for to år siden (der bildet er fra) og så den...

Og det selv om jeg hater moderne biler som er ratta opp.. Jeg mener en ratlooker (i mangel på et bedre ord) skal bygges opp ved å kline fete deler på en stygg bil, ikke slipe ned lakk og herpe paneler for å lage en ratlooker.

 

Morsommere for ham med den Whisper-blå einser-Golfen på forrige side enn for ham med den femmer-Golfen med rusta panser.. Førstnevnte har historier å fortelle med hva som skjedde her og der, i motsetning til sistnevnte som bare kan si at han herpa en ny bil på en dag.. :)

 

jaja, rust er ikke kult

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0225142047920-1950-gmc-ratrod-olsko.jpg

 

2339616.jpg

Synes ratlook bobler er kule!

 

2686596469_a961d6011c.jpg

 

+ En fet en med flamethrower:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Zk2ixe3xlQI&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Zk2ixe3xlQI&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye pent her!

Nå skal det også sies at de nyere bilene med "rat" panser etc var utrolig stygger.

Skal du ha en stil på en bil så må man dra den helt ut, kan jo sammenligne med en Audi A3 med værsting rieger fanger forran og resten av bilen helt standard..... ugh.

 

x2

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår