Gå til innhold

God bilen : Alex`s RS

Ranger emnet


Megamann89

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke deg jeg møtte mellom våler og elverum på lørdag i 14-15.00 tiden?

Jeg tror muligens du lå bak meg et stykke fra elverum mot hamar, på lørdag ved 20-21.00 tida.

Er den bd- regga din? Min er sølv. stasj med spoiler på bakluka. Jd-regga.

 

 

 

Har du prøvd litt grov rubbing på lakken din Alex? Med maskin....

2007 Mazda 6 2.0D

2012 Peugeot Partner HDI EMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepps.. den er BD40... regga, mye mulig det.. stemmer vertfall bra med tidpunktet jeg dro derifra,,

men kjørte jeg som en. sinke/dust/pensjonist ell lignende. var det nok ikke meg :P men kan stemme det, lå bak en sølv stv octavia et stykke.

å tror faktisk jeg kjørte forbi den på et tidspunkt.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepps.. den er BD40... regga, mye mulig det.. stemmer vertfall bra med tidpunktet jeg dro derifra,,

men kjørte jeg som en. sinke/dust/pensjonist ell lignende. var det nok ikke meg :P men kan stemme det, lå bak en sølv stv octavia et stykke.

å tror faktisk jeg kjørte forbi den på et tidspunkt.

Du kjørte vel av tror jeg, mot oslo mens jeg fortsatte mot Hamar.

2007 Mazda 6 2.0D

2012 Peugeot Partner HDI EMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på gatebil. lørdag å søndag.. Og skodaen stod utstilt. muligens mest møkkete bilen på utstillingsområdet.

 

Å jeg klarte parkere såpass dustete at den idiotiske tanksen til millitærfolka måte ta en extra sving hver gang den skulle forbi :P

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår