escrot Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Hallo! Jeg skulle fjerne sotinga på innsiden av blinklysa i hovedlyktene på min mk2 mondeo. På den ene siden brukte jeg neglelakkfjerner uten acteon. da la deg seg en hinne igjen, som ser helt ****** ut på bilen... har prøvd alt jeg har i garasjen, men ingenting hjelper. Noen som vet hva slags metode/produkt jeg kan bruke for å fjerne denne hinna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 autosol eller biltema rubbing. Forsiktig. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Neglelakkfjerner er i bunn og grunn Aceton, MEN jeg kan tenke meg at neglelakkfjerner er tilsatt en form for beskyttelse som skal behandle neglene. Det kan være noe sånt som sitter igjen og da kan du fjerne det med ren aceton. Alternativ 2 er at det som ser ut som et belegg faktisk er oppløst plast fra lykta. Hvis det er tilfellet så har du et problem. Eneste løsningen jeg kan se på dette er å vannslipe plasten med stadig finere papir til du får en jevn overflate igjen. Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg