robertdn Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by BMW-328 Husker du hva du hadde med 325 ESS'n? Hadde ca 140-145 om jeg husker rett på langstrekka og bremset ganske tidlig da jeg hadde veldig dårlig bremseveske. Er det meldt 21grader ved Rudskogen eller er det 21c ved Karlskoga? :) Hehe :) Det er meldt 21c på rakkestad, regner med at det gjelder for rudskogen også. (link: http://www.tv2.no/storm/mittvaer/mitt_vaer.jhtml?stedId=35082&utmLat=6589337&utmLon=633805&x=135&y=211) Kjørte kun når det var tørt med 325'en og hadde 17x på rettstrekket, med relativt tøff nedbremsning på slutten. Tror du fint burde klare gode 160 med org. 328 dersom du bremser sent og har god fart ut av svingen før. Skal bli spennende og se hva M5'en klarer, aner ikke hvor sent jeg kan bremse med den, mt på at den understyrer ganske bra, og man ikke kan ha med seg alt for mye fart inn i svingen. Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by BMW-328 Kan jeg spørre hvor du kjøpte Kelleners anlegget ditt? Fins det noen forhandlere av det i Norge? Kjøpte det av RaceTech (http://www.racetech.dk) i Danmark/Sverige, tror ikke det finnes noen forhandler i norge, men RaceTech sender hit uten noen spesielle kostnader. Jeg dro ned til malmø for å få det montert ;) (Kun bakpotter, men de måtte frem med vinkelslipern) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Jeg likte VIRKELIG lyden etter du fikk på anlegget :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Her er en bil jeg syns har ganske macho lyd :cool: Gå inn HER og trykk på Ford Eeeeh, jeg regner med at det var uten eksos? Eller? For en SYK lyd... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 DIGGER lyden i den hot rodden med Hemi 426 motor jeg. Har ikke linker her men... SYK lyd Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Her er en bil jeg syns har ganske macho lyd :cool: Gå inn HER og trykk på Ford Hørtes mer ut som en gammel Harley Davidson.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Beste lyden er jo fra vr6en Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by swidish vr6 Beste lyden er jo fra vr6en Ikke dum den heller, nei :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Andeeh Fyre opp 4 år gamle poster..? Jaja.. Siden du allikevel har gjort det, må jeg legge til at Impreza har ganske fet lyd :D Impreza GT med 3" scoobysport :cool: Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 kjedelig lyd.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Ford Cortina Lotus !! :) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 BMW M3 3liter eller 3.2liter med Scorpion effektanlegg :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 M5 orginal har heftiig lyd. Ellers Ferrari 355 og F1 biler. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Wankelmotor som de bruker i rallycross har RÅ lyd! Audi 5er er tøff. Lotus cortina har rå gasser lyd. Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Her finner du ein del herlige lyder: http://www.musclecarcalendar.com/thunder_alley.htm Sjekk ut denne for eks.: http://www.musclecarcalendar.com/ThunderAlley2004/Eds1970Malibu/1970Malibu.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg