miXer Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Har en Audi A3 97 1.8T med et passasjersete som ikke vil gå i lås når det vippes ned. Jeg må bruke spaken på siden av setet for å kunne vippe det helt frem til dashbordet, men det går ikke i siste låsen nede ved gulvet. Det er steike irriterende at setet vipper fremover når jeg bremser og ingen sitter på, men mest av alt er det jo ganske farlig når noen sitter på... Noen som har vært borti dette før som vet hva som er galt og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus1001 Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Ikke at jeg er sikker på hvordan denne låsemetoden fungerer, men har du skjekke at det ikke er noe som har havnet i mellom setelåsen og sporet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Har desverre ikke havnet noe nedi der og det er heller ingen løst som jeg kan se. Noen andre forslag? Misliker sterkt at setet er slik. Spesielt når jeg etterhvert har planer om å selge bilen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Har desverre ikke havnet noe nedi der og det er heller ingen løst som jeg kan se. Noen andre forslag? Misliker sterkt at setet er slik. Spesielt når jeg etterhvert har planer om å selge bilen min... Ikke at jeg vet årsaken til at det er sånn, men prøv å "jekk" opp sete ett hakk også prøv å sett sete i lås. Sliter litt med samme problem på min når sete står helt nederst. Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Har jekka sete både hit og dit men setet går aldri i lås i bånn samma hva. Nå har det vært slik konstant i hvertfall 1 halvt år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Høres veldig rart ut, men da er vel eneste mulighet å se på "låsen" å se hva som evt er galt. Sammneligne med fører stolen å se om du finner feilen. Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Skal gjøre det imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Mulig et teit forslag, men se etter penger o.l som har kilt seg mellom skinnene evnt "gaffelen" på setet. En kompis av meg hadde samme problemet, og når vi demonterte setet fant vi 2-3stk 20kroninger som hadde falt ned og sperra for alt :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg