Dans2ur Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 skal sette på dynamon igjen,men glemte selfølgelig å huske på hvor skruene skal henn+ jeg har fjerna pressa så jeg har en god del skruer her nå. nederst på dynamon skal det går en lang bolt igjenom eller no(nederst på bilde) . veit noen om hvordan den ser ut.å hvem vei den skal inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wormy Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Ser ut som om det er nummer 6 her du tenker på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 genialt..fant det ut nå..takk takk.... hvor er du får tak i de bildene der a.hvem program er det du har??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Han har vel ETKA tenker jeg. Er det lov å legge ut bilder fra dette, vet mercedes-Benz går til sak om noen legger ut bilder fra EPC og WIS., Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Han har vel ETKA tenker jeg.Er det lov å legge ut bilder fra dette, vet mercedes-Benz går til sak om noen legger ut bilder fra EPC og WIS., Har så vidt jeg vet aldri vært noe problem når det gjelder ETKA. Er jo ikke akkurat noen hemmeligheter som skjules i det programmet der, og dette kan like gjerne være en side som den lokale VW-forhandleren har printet ut til wormy, som han deretter har scannet inn på sin PC slik at han kan hjelpe andre Corrado-eiere som lurer på det samme. :thumb Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Er bare Daimler-Chrysler-AG som er tungvinne der altså, der risikerer man at de går til sak mot både forum og bruker. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg