jankii Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Heisann. Er ny på forumet her , jeg lurte bare på hvor langt kan jeg kjøre min Celica T20 1996 modell før jeg må bytte registereim (vannpumpa) bilder under. noe tips til hva jeg kan gjøre med bilen? (styling) Endret Juni 17, 2009 av jankii Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jankii Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 stemmer , der den er kjøpt;) masse penger=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Tja, mye forskjellige meninger om styling, men jeg ville fjerna sideskjørta, frontfangeren, bakfangeren, vingen og de kappene til baklyktene og heller satsa på diskret styling. Så kjøpt inn hvite sideblinkers:) Men det er da bare min mening :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceman22 Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Tja, mye forskjellige meninger om styling, men jeg ville fjerna sideskjørta, frontfangeren, bakfangeren, vingen og de kappene til baklyktene og heller satsa på diskret styling. Så kjøpt inn hvite sideblinkers:) Men det er da bare min mening :) Det var vel litt mye han skulle endre da, den er tøff som den er nå, derfor den kosta litt ekstra. Gjøre den original igjen blir jo feil :P Hvis du ønsker å gjøre mer med bilen bør du vurdere å kjøpe hvite sideblinkers (ser mye bedre ut), kjøpt skinnseter/trekk og sota bakvinduene. Det er en god start. Foressten, er det en 1.8 motor? Siter A-B bil: - Toyota Celica 2.0GT T20 Driftebil/lekebil:- Nissan Skyline R33 GTS-T 93 350HK (tilsalgs) Driftebil prosjekt: AE86 sprinter trueno JDM Sommerbil: Toyota MR2 SW20 Turbo (prosjekt) Vinterbil/lekebil: Ascona B 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jankii Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 hehe ikke faen om jeg skal ta av stylinga.. ja hvite sideblinkers hadde gjort seg.. å skinnseter , skal sote bakvinduene. ja det er en 1.8 motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Bilen burde vært senka noen centimeter til... :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceman22 Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Du kan også kjøpe JDM facelift frontlyktene, det er de råeste lyktene du noensinne kan skaffe til denne bilen, men dessvere er de litt dyre (ca 6000kr). http://www.cheaptoyotaparts.co.uk/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,22/category_id,8/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/ Siter A-B bil: - Toyota Celica 2.0GT T20 Driftebil/lekebil:- Nissan Skyline R33 GTS-T 93 350HK (tilsalgs) Driftebil prosjekt: AE86 sprinter trueno JDM Sommerbil: Toyota MR2 SW20 Turbo (prosjekt) Vinterbil/lekebil: Ascona B 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jankii Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Har tenkt og senke den ja.. men hvor mye burde jeg? De lyktene var jævlige fete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bearscar Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Skift lyktene bak nå! Du har tatt bort det som gjør en celica til en celica, nemlig baklyktene, klar glass på lyktene forran og hvite blinkers ja.. du kunne prøvd det med noen felger som var litt mer brede bak, slik at ikke kåpa stikker så langt over hjulet. Siter Toyota Celica 96-modell - 1.8l - Svart med 225/35 Dekk og svarte 18" felger - Sony Xplod XM-460GTX 600watt - Sotet Bakrute og side ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Lurer på hvem som sitter å designer disse kit'ene.. Stakkars mann Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razelo Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 E det heilt vanli svart lakk du har på biln? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Pleier ikke å like stylig prosjekt uten motor(med hk), men deenne var jo fet! Spesielt på bildet over. Mangler bare senk. Smak og behag da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 jeg har celica 98 mod 1.8 km 127000.selges om noen vil ha den.ligger ute på finn.no drammen og dene r sølv.pris 75000.- Siter 9x golf 3 1.8 gt/tdk 1x celica 98 mod 1.8 15 x corolla e9 1.3/1.6 xli 1x vw polo 2002 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jankii Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Nei det er Black Sapphire med flakes i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jankii Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Pleier ikke å like stylig prosjekt uten motor(med hk), men deenne var jo fet! Spesielt på bildet over. Mangler bare senk. Smak og behag da;) Ja den mangler senk egentlig er enig i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg