Gå til innhold

Montering av Solfilm i Trondheim

Ranger emnet


finset

Anbefalte innlegg

http://www.dekorcut.no

 

Disse brukte jeg og kan trygt anbefales. God kvalitet på både film og arbeid. Da det er snart 4 år siden jeg fikk gjort det på bilen min, og det ser ut som filmen ble lagt i går den dag i dag. Jeg betalte 5500,- + mva for alle rutene utenom frontruten på en stv. Syntes det var en ok pris da. Tror du må ut med i overkant av 1000,- per rute, men her kan jeg ta skrekkelig feil.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en historie om en som ble stoppet med film på siderutene foran. Politiet forsøkte å rive av filmen på rutene pga at den var av den mørkeste sorten. Filmen var lagt så godt på at de ikke hadde sjans til å få tak på det med bare fingrene. Sjåføren fikk da beskjed om å kjøre videre og fjerne filmen når han kom hjem med egnet verktøy, noe som selvfølgelig ikke ble gjort såklart. Fikk høre at de som la filmen "filte" ned kanten så den ble nesten umulig å få av.

Hvordan er kantene på filmen til dekorcut? Vanskelig å få tak?

Mazda 6DE 2,0 Advance +

Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det. Men ser så mange eksempler på dårlige kanter der man bare trenger litt lange negler så får man fiklet opp og da blir det jo lett å rive den av hvis man treffer på den rette uniformerte. Derfor jeg gjerne vil ha et godt resultat i kantene og om dekorcut gjør dette tilfredsstillende. Finnes vel ikke så mange solfilmfirma i Trondheim eller er det bare jeg som ikke har sett de? :)

Mazda 6DE 2,0 Advance +

Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 1 year later...

Drar opp denne igjen jeg:)

 

poliq, hvordan ble det med deg? Brukte du Graneggen? Ble du fornøyd?

 

Jeg har sendt mail til DecorCut, Graneggen og Glassdrive for innhenting av tilbud nå, så jeg er spent på prisforskjeller...

 

Finnes det flere steder man kan få montert solfilm i Trondheim og omegn, enn de tre jeg nevnte? :)

2005 Skoda Octavia STV

1999 Ford Focus STV

2005 Smart ForFour

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har nå avtale med Roar hos Stjørdal Autoglass om montering av solfilm på alle ruter bak b-stolpen på min -05 Octavia Stasjonsvogn. Sendte flere e-poster til diverse tilbydere i Trondheim og omegn, og av alle svarene jeg fikk var det svaret fra Roar som utmerket seg! Han skulle ha kun 4.200,- for dette, og han tilbød seg å gjøre dette på kveldstid pga at jeg bor i Trondheim, og jeg får låne en leiebil uten ekstra kostnad den tiden bila er inne for montering!! :D

 

Så fort montering er utført skal jeg poste en tråd med de prisene jeg fikk fra de andre tilbyderne, samt en liten rapport om min opplevelse av Stjørdal Autoglass, som i alle fall har gitt et veldig bra førsteinntrykk:)

2005 Skoda Octavia STV

1999 Ford Focus STV

2005 Smart ForFour

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår