Gå til innhold

K: billig ungdoms bil

Ranger emnet


Maats

Anbefalte innlegg

Prøv å få tak i en Lancia Dedra 2000 Turbo HF!

 

Det morsomste er jo Integrale, som er 4X4. Men vanlig funker det også! Sinnsykt artige biler :D

 

Skal du ha en "vanlig", så er dette forhjulstrekker med sperre! Orginalt 2.0l med turbo på ca 160hk.

 

Det er en bil hvor du har både det sportslige og det komfortable!

Juster trykket til 0.8 - 1bar, og sett på KNfilter, eksos og datasprut, så har du en bil som går veldig bra!

 

Har selv en Dedra stående å vente på at jeg får lappen :)

 

Du vil nok ikke angre på kjøp av en Lancia Dedra!

 

 

 

~Cato

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir litt i det dyreste laget :P + har hørt det kan være mye trøbbel med de men jeg skal være enig i at de er sykt fete, digger sånn stil. Golf1 , corrado, audi coupe... den stilen :D fikk lyst på den Fiat uno til ChrisTARD her inne men han hadde solgt den, så leter vidre (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mitt tips, ikke kjøp noe fransk eller italiensk, og heller ikke nyere vag enn ca 94-95, kikk deg ellers etter en bil som har vært godt holdt og litt påkosta, som er grei for rust.

 

Jeg for min del kan nevne at man kan få mye bra W124 og W201 for den summen, men noen turbo finner du nok neppe der, ett tips er å kjøpe noe som ikke er så sprekt, da er det ikke hardt kjørt og billigere å forsikre, 90-130 hk holder greit det, går ikke så ille.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

peugeoten min er en 96 mod style, med eksra styling kit ;) med el vinduer å det hele ;) omtrent alt av slite-deler er byttet ut, så denna bilen er i tipp topp stand :) en perfekt bil for ungdommer egentlig siden den er billig i drift også ;) men du får ta kontakt hvis du er interessert i bilder å sånn... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår