Gå til innhold

chevy 350 motor å eventuelt tko 600 kasse

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

dette er en totalt nybygd motor, absolut ALT er nytt å av kjente trim merker, smidde stempler, alu topper, alu rpm innsug, speed demon drag gasser, rustfrie headers, ++++++

denne motoren er bygget opp igjenom flere år å påkostet en ekstrem sum, i overkant av 160000, men etter en liten runde med den i fjord høst etter siste montering å justering, fikk jeg litt høy olje varme å så gikk den litt hardt etterpå, så nå er jeg rett å slett dritt lei hele motorn, derfor selger jeg den til blå kors pris, så å prute å forhandle på prisen er uaktuelt, alt selges komplett med bensin pumpa å div, liten fiks i bunndelen så har du en grom v8 på 500hk +-

 

å skrive hver eneste motor del gidder jeg ikke, men det er seriøst bygd, så lurer du på no så ring å spør, men å bytte i noe annet er ikke int heller!

 

45000 eller høystbydene

 

kan også medfølge en dønn ny Tremec- TKO 600 gearkasse med 3 plata Mcleod clutch å hydraulisk utløser lager å gear kåpa i spregsikkert materiale, gearspak å yok følger også med

med alt dette kan du få for 70.000 bare gear kassa å clutch å div koster 35000 løst + -

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Kan bare si at dette bare var tull. Kjøpte motoren og lot den stå en stund. Har nå demontert og funnet ut at det var normal støpegods på veiv og råder. Var også feilmontert så veiven hadde tatt i blokken som førte til sprekt blokk. Mye annet som også var gjort feil og passet dårlig sammen. Ikke noe seriøst bygg som det påstås.

Motoren har aldri hatt 500hk, nærmere 350hk er vel maksimalt, men selv det er å ta hardt i.

Må nå kjøpe komplett shortblokk med ny kam, løftere, ventilerfjører mm.

 

Useriøs eller uviten selger!

Range Rover 03 v8, Volvo 242 v8, Clio 07 Rip Curl

SOLGT: RX7 93, Evo 8 560hk, A6 Allroad 3.0 07, Kadett C Autoslalom, Audi RS4 2001 510hk, S4 2000, v70 1997, mx3 2.5 1993, 323f 1.5 1996, Peugeot 205 1.9 GTI 1990, Corolla 1.6 16v 1989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår