Gå til innhold

Høytalere foran i B5

Ranger emnet


jorgen91

Anbefalte innlegg

veit noen hvordan jeg får av dørhåndtaket?

 

du trenger ikke ta av hele dårhåndtaket for å komme til :)

 

det sitter en skru på hver si side øverst på dør trekket.

 

midt på døra altså der håndtaket er, er det en skrue du må løsne før du drar ned en plate etter du har skrudd ut skruen så sitter det to skruer til bak det dekselet du drar ned.

 

så er det bare å løfte døra rett opp også er den av ;)

 

men husk å ta av "sticks" sånn at døra er 100% løs!

 

legger ved et bilde :

 

Sidedrforan22.jpg

Endret av CraiZ

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen hittil! Kommet ganske mye lenger enn jeg ville gjort aleine! Men sliter forsatt med sveiveren til vinduet! Og på fører sia så har jeg jo også styringa til el speila! Noen som veit om jeg skal gjøre noe med det, eller kan jeg bare la de være?

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det til! Men nytt problem! Høytalerene spiller dass!!!! Når jeg har anlegget på 30, så spiller de foran som om det sto på 5. Ekke pga dårlige høytalere eller noe, må nesten høres for å skjønne hvor dårlig det er! Noen som veit hva det kan være?

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det til! Men nytt problem! Høytalerene spiller dass!!!! Når jeg har anlegget på 30, så spiller de foran som om det sto på 5. Ekke pga dårlige høytalere eller noe, må nesten høres for å skjønne hvor dårlig det er! Noen som veit hva det kan være?

 

Har du de nye høtalerne kobla direkte på spillern?

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser ut som at han som eide bilen før meg bare brukte original koblingene når han koblet elementene i front døra opp! og de går vel ikke igjennom noen forsterker?

eller tar jeg feil?

isåfall er det problemet!

selvom jeg synes de spiller ekstremt lavt uansett!

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ekke original høytaleren som sitter i bilen nå, han som hadde den før har gjort noe rart trur jeg! Mem trekker kabel fra forsterkeren bak. Så fikser det;) med mindre noen har noen bedre ideer?

 

Det er det lureste å trekke kabler fra forsterker til høytalerne foran, da får du best og klarest lyd ;)

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår