Gå til innhold

Hva syntes dere

Ranger emnet


peya88

Anbefalte innlegg

Jeg har en crosser, som en kamerat av meg kjørte vi byttet på, men etter hvert fant vi ut av vi skulle hoppe litt, begge ble varme i trøya og var i full gang.

 

Mot slutten satset kameraten min og gav bånn fisse! det endte med en kraftig "tryn" og følgende av det var total motorhavari!

 

Kostnadene ble på 10500 kr, og han nekter å betale og sier "hva forventer du at jeg skal betale" selv etter han sa han skulle få seg jobb å betale det,

 

Hva syntes dere er riktig i denne situasjonen?

For han har aldri vært dickhead før nå.:confused:

Endret av peya88

jeg vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg pleier å erstatt det jeg skulle ødlegge.

Syns det er mest riktig ;)

å ettersom du er snill og låner den bort så burde han hvertfall betale.

Er han som ødla den, å da er det mest rett at han ersatter å.

Hvis ikke så betaler du å gir faen i han:D

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bare jeg ikke får noe pes for dette her da, for er jævli kjipt å måtte ut med 10 tusen, akkurat betalt 7500 kroner på bilen, så enda 4500 og nå kommer forsikring på ca 9000 :/ og det vet han, men fortsatt må jeg sende 3-4 meld så får jeg endelig svar, som regel noe negativt, men kan jeg sende regningen til han? åssen er loven rundt detta da?

jeg vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs vel åssen det går, hvis han nekter å betal osv, så går det vel utover deg til slutt.

beste er å avtale med han, og gjøre opp dere mellom:)

å finne en løsning.

men som sagt,det finnes sånne idioter som nekter å betale, også kallt dårlige venner.

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er jævli dårlig gjort, hadde det vært meg hadde jeg ikke diskutert noe annet en at han sender regningen om jeg hadde øddelagt sykklen hans.

 

men men får sende flere meldinger og håpe på det beste.

 

Beste hadde vært om jeg får sendt han regningen så får han styre med det selv.

jeg vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Motorhavariet, var det en følge av tryninga, eller kom det av seg selv.

 

For det vi veit kan det jo hende han tryna som følge av at motor skar seg, kan jo heller ikke skjønne at motoren skal skjære seg ved en tryning(med mindre du knuser motor da).

 

Er jo helt riktig at han skal betale det han ødelegger, men er jo ikke sikkert han har skylda for alt.

Og du var med på leken sjøl.

De skadene som kom direkte av hans kjøring bør han betale, at motoren din var så skamkjørt at den skar seg behøver ikke være hans skyld.

 

Du må også tenke deg om at ting kan gå istykker ved slik kjøring, det er helt normalt, det må du regne med, er jo idiotkjølring man bedriver på crosser.

 

regner dere også kjørte på lukket godkjent bane med lisens og lov :-)

 

Får jo en bra 250 crosser for mindre enn du har brukt på den motoren, trenger du virkelig crosseren så mye at du må ha den nå.

 

Ble det forresten ikke skader på resten av crosseren når han tryna, eller ser den så jævlig ut at du ikke bryr deg.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var etter han datt, så fikk sykklen gass oppheng, den stoppet etter litt, så skulle jeg starte den og etter 3 forsøk, låste stemplet seg, er en 07 modell honda cr, siste året før dem ble firetakt, så ja jeg vil helst ha den fort ferdig så jeg kan få kjørt, og nei kjørte ikke på bane.

jeg vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår