Gå til innhold

Hva syntes dere

Ranger emnet


peya88

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg hadde blånekta selv på å betale 100% på motorhavariet da dette likesågjerne kunne skjedd deg og for alt jeg kunne vist hadde du ikke tatt vare på motoren.

Syns du og, som var med på morroa, skal legge ut litt.

Foreslå FEKS 75/25 løsning..

 

Men hva med å overhale selv? Er jo plutselig mye billigere?

 

Plastikken som ble ødelakt under selve velten hadde jeg nok tatt på min egen kappe uten å nøle!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driter i plastiken, men etter som han trynte og fikk på en eller annen måte sand i motoren.

 

Dem på verkstedet sa man kan være ekstremt uheldig på fall på sykklen, men skjer kanskje 1 av 100.000.

 

Så 75/25 greia faller liksom litt vekk da mener jeg

jeg vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driter i plastiken, men etter som han trynte og fikk på en eller annen måte sand i motoren.

 

Dem på verkstedet sa man kan være ekstremt uheldig på fall på sykklen, men skjer kanskje 1 av 100.000.

 

Så 75/25 greia faller liksom litt vekk da mener jeg

 

 

For å være helt ærlig, etter alt jeg har lest så ville jeg ha ordnet en 50/50 løsning. sand i motoren? rart det var det, din sykkel, du har mekka på den, du kjørte den i sanda og dere kjørte idioter.

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få illustrert evt. forklart hvordan i helvette du fikk så mye sand at den SKAR, inn i motoren MED luftfilter på?!

 

for det første JEG skar den ikke ;)

for det andre var dette uflaks etter en fall på sykklen.

 

Så jeg har ikke skrudd en eneste skrue på hele sykklen etter den ble kjøpt, til dere som skulle lure på noe mere, og der etter spørre idiotisk!

 

Hvorfor er jorden rund??:thumb

jeg vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første JEG skar den ikke ;)

for det andre var dette uflaks etter en fall på sykklen.

 

Så jeg har ikke skrudd en eneste skrue på hele sykklen etter den ble kjøpt, til dere som skulle lure på noe mere, og der etter spørre idiotisk!

 

Hvorfor er jorden rund??:thumb

 

 

Så du mener å si det at luftfilteret datt av eller knakk av under velten?

 

Muligheter for å se bilder av sykkelen?

I ødelagt tilstand!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår