Gå til innhold

Min Audi A4 B5 1.8 TQ "RS 4"

Ranger emnet


RS Dude

Anbefalte innlegg

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du vet hvilken tråd du leser i så ser du i tråd navnet åssen motor det er på bilen!

Fin fin Bil :D selge? Nei huff hakke råd :) Behold den selv, og dyrk den! Kort sagt fortsett som du gjør! Ses vi på Gatebil-Våler?

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet hvilken tråd du leser i så ser du i tråd navnet åssen motor det er på bilen!

Fin fin Bil :D selge? Nei huff hakke råd :) Behold den selv, og dyrk den! Kort sagt fortsett som du gjør! Ses vi på Gatebil-Våler?

 

Retteråsen

 

Stemmer;)

 

Takk for det, har heller ingen planer om å selge egentlig..heh

Er mulig det blir en tur på dit ja, evt lørdag tenker jeg:) får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet så inn div eksosdeler for å bygge om igjen.. Fjernet bakre lyddemper og helsveiset 2,5" rør videre til en forgrening som måtte gjøres om med andre rørbøyer, og så ut til 2 stk 4" enderør. Lyden ble grommere og det ser også bedre ut synes jeg..

 

Caractere baklukespoiler/takvinge er nå prøvemontert;) Skal lakkeres i nærmeste fremtid..

 

S5030876.jpg

 

S5030877.jpg

 

S5030887.jpg

 

S5030886.jpg

 

S5030881.jpg

Endret av RS Dude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, fått takvinge til børsa di også, utn at jeg visste det? :p

 

Men ser myyye bedre ut med 2x4" ja, og ikke minst lyden;)

 

Senken på Bmw generelt du tenker på?

Kan godt slippe ned bilen min 2-3 cm til i fronten jeg, uten og ha for store problemer med subbing, men da blir det jo så svinaktig lavt.. Måler 6cm fra leppa og bakken sånn den er nå..

Kunne godt hatt den ned 2cm til som sagt, men har ikke funnet meg noen sponsorer til og holde meg med fangere ennå :D

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, fått takvinge til børsa di også, utn at jeg visste det? :p

 

Men ser myyye bedre ut med 2x4" ja, og ikke minst lyden;)

 

Senken på Bmw generelt du tenker på?

Kan godt slippe ned bilen min 2-3 cm til i fronten jeg, uten og ha for store problemer med subbing, men da blir det jo så svinaktig lavt.. Måler 6cm fra leppa og bakken sånn den er nå..

Kunne godt hatt den ned 2cm til som sagt, men har ikke funnet meg noen sponsorer til og holde meg med fangere ennå :D

 

Hehe, jada, bestilte meg litt stash da feriepengene kom:) Mere på gang også;)

 

Sant sant, eksosen ble bra nå!

 

For å si det sånn, bilen din er vel så vidt "brukbar" , så lav nok nå ja!:omfg:partyon: Kan jo ikke skru den ned mer med den stylingen som er på nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår