RS Dude Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 + innerskjermer, fester osv. Men stort sett ja. Det svir ganske heftig i lommeboka da, med mindre du kan finne noen brukte deler. Strøken Avant forresten! :D Stemmer, innerskjermer med store kjøleriller sitter det på denne også, men de matcher ikke bremsene akkurat;) Nye deler kjøpt fra danmark visstnok... DYRT ja. Takk for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Åhhh, sweeet :D Den dær har æ sansen før ;) Takk, knall å høre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Gi meg penn og papir så ska jeg nok lett skrive under på at denne bilen er breial. Utrolig fin i lakk og kaross, og med de felgene i tillegg ble det gjennomført! :) Fikk litt hakeslipp første ganga jeg så'n. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Og ja forresten, gratulerer med 1.plass i Europa klassen på Eda treffet forrige helg! :D En fortjent seier det ja :win Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 den var nok fortjent den! :D savner flere skikkelige bilder jeg! Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Takk for kommentarene:) Grattis til deg å brutter'n, for beste ombygde konsept! ;) Velfortjent den å:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Photo shoot med min og brutter'n sin bil (Automote bygd BMW E46 coupè) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 To fete biler :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Har også bygd stereo, kastet ut kassa jeg hadde i cab'en og brukte 2 stk Dynabel 12" sub'ene jeg hadde og en Dynabel 1200W monoblokk.. Støpte og bygget kasse som passer rett ned i reservehjulsbrønnen..skrudd kasse fast i original hull til res.hjul;) Stor takk til kollega Odd Joar Nyvoll for all hjelp under bygging:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Montert nye skiltlamper med LED pærer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Fy feite for en fiiiin bil! :D Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Nice løsning på sub, men blir det ikke litt upraktisk med tanke på ting i trunken da? siden d ikke er noe beskyttelse på elementene:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 2 stk feiite biler ! men aaaaaltfor lite bakkekontakt :(:( Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Nice løsning på sub, men blir det ikke litt upraktisk med tanke på ting i trunken da? siden d ikke er noe beskyttelse på elementene:op: Jepp:) Men skal bygge en plate som kan legges over sub'ene når behovet for plass melder seg;) Tror også det blir penere enn sånn gitter over elementene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Takk for kommentarer! :) Hehe, ja..bildene der er tatt før jeg skrudde den ned litt..men vil ha den lavere, evt mindre hjul for å få det til.. Bilen din Robert er jo heftig, vill senk og Brock B1 gir å rette "looken'"! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg