roymagne Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 (endret) Hei. jeg lurer på om luftmengde målern min er ødelagt. Prøvde og kopler ut vakumslangen som går inn på den først. ingen forskjel på bilen. Prøvde så og spraye litt elektrospray på kontaktene ingen forskjell. koplet så ut både luft og strøm til lmm. Og kjørte så med bilen. Det var ingen forskjel i effekt. Bilen går nå fra 0- 100 på ca 25 sek. Det er en 1,9tdi automat. Bilen ryker ikke noe unormalt. Prøvde en VAGCOM test. Men datamaskin klarer ikke og kjøre prog. men før det låste seg kom det opp "engine start blocked by immobilizer" Servicelampa, og airbag lampa lyser i dash. Bilen er gått 217 000km Noen som vet om det er noe annet jeg kan sjekke mens jeg holder på ? Alle svar mottas med takk Endret Juni 12, 2009 av roymagne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roymagne Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 En diagnose test er vel det du burde ta på den. Er vel kanskje en møller shappe i nærheten av deg? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 For å kjøre Vag-Com må du ha Windows XP, vis du har det så må no nok innom møller en tur ;P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Jeg har vag-com i win7.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 går oxo veldig fint med vista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roymagne Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Kjøpte brukt luftmengdemåler på norsk bildelesenter nå var det som og få ny bil altså :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 konge, bra jobba :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg