tangorian Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hei! Jeg skal vurdere å kjøpe meg en Astra, 1998 modell. Den er automat og har firhjulstrekker. Sedan utgave 1,4 hele 90 hester. 1. Hvor mye bør jeg gi for en slik type bil? Ellers i topp tilstand, ingen rust 1 eier og har gått så vidt 169000. 2. Finnes det noe bra styling til den? Slike som kan enkelt settes på og gjøre den litt bedre utseende messing. Jeg vet at 1,4 ikke helt er den største motoren Takk for all hjelp. Jeg kjøper min første bil her. Siter Mvh stolt Audi A4 eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 En 98-modell Astra med firehjulstrekk? Den går nok ikke.. Ellers er nok Astra G en grei førstebil, de er driftsikre og service/deler er rimelig. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 rundt 40-50 for en bra en, du finner fler billigere også og dyrere som er ferdig stylet. Hva er enkel styling? Søk litt på nett så finner du tonnevis eller se garasjetrådene på denne siden. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg