Gingers Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hei! Hvordan bytter man panserlåsvaieren på e30? Noen som har peiling på dette? Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Du løsner vaieren i framkant. Mener å huske at jeg dro litt i mekanismen for å smette av vaieren. Vaieren henger vel i et klips også. Deretter skrur du løs håndtaket inne i bilen og drar ut hele greia den veien. Jeg har en komplett brukt vaier med håndtak liggene som du kan få for en hundrelapp. Jeg byttet den pga slakk, men det viste seg at det var en annen feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Du løsner vaieren i framkant. Mener å huske at jeg dro litt i mekanismen for å smette av vaieren. Vaieren henger vel i et klips også. Deretter skrur du løs håndtaket inne i bilen og drar ut hele greia den veien. Jeg har en komplett brukt vaier med håndtak liggene som du kan få for en hundrelapp. Jeg byttet den pga slakk, men det viste seg at det var en annen feil. Løsner du vaieren ved å løsne de to skruerene som sitter foran der? Håndtaket røyk hos meg skjønner du så jeg har alt kjøpt meg nytt men takk for tilbudet :) Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Løsner du vaieren ved å løsne de to skruerene som sitter foran der? Håndtaket røyk hos meg skjønner du så jeg har alt kjøpt meg nytt men takk for tilbudet :) Kan ikke huske å ha løsnet noen skruer foran. Kanskje kan du løsne vaieren/strømpa ved håndtaket slik at den blir slakkere og lettere å få av foran. Evt. bare klippe av vaieren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Kan ikke huske å ha løsnet noen skruer foran. Kanskje kan du løsne vaieren/strømpa ved håndtaket slik at den blir slakkere og lettere å få av foran. Evt. bare klippe av vaieren. Men åssen er det å hekte den på plass igjen inne i låsen da? Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Glem det, fikk ordna det jeg ;) Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg