RobinDrift Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Kom over denne siden og innholdet kan diskuteres http://stupidlookingcars.freecarblogs.com/ Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Oh my... Av og til lurer jeg på hva folk tenker men den rosa BMWen var jo fet. Du skiller deg ut i allefall =P Og den hybridbilen? Hva i alle dager var det for noe? Honda emblem, BMW grill og Mercedes lykter =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
77-Vette Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Bare en ting å si om det på den bloggen... :puke: Siter 1977 Chevrolet Corvette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Er du rette mann til å snakke om riskokere? :DHehe... =P Hoho, nå ser da ikke bilen min slik ut: Dette er nå min :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Du skal hvertfall være glad for at den ikke ser sånn ut =P Ødelegge en fin bil med bla sånne baklykter Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Eclipse er megaris uansett hvordan en vrir og vender på det! Kjemperis. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 8 innlegg fjernet. Ikke la dette bli enda en kosetråd/chattetråd, de har vi MER enn nok av her på forumet! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Fader jeg trudde jeg skulle vippe av stolen når jeg så denne Indash TV Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 8 innlegg fjernet. Ikke la dette bli enda en kosetråd/chattetråd, de har vi MER enn nok av her på forumet! Jeg ser ikke helt hvordan det slettede bildet jeg la ut differensierer seg fra det å skrive et innlegg der man påpeker at bildene på bloggen var svært "riskoker"-preget? Hvordan går dette under kosing/chatting? Et uskyldig humoristisk bilde som understreker et poeng har da samme effekt som om man hadde skrevet det, samt at bilder etter min mening gir litt mer variasjon i forumbildet. Nåvel. Med mindre du tar i betraktning at bildet førte til en nokså usaklig diskusjon om hva som var "rice" eller ikke, for da forstår jeg avgjørelsen. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 den svarte eclipsen er jo jælare tøff i forhold til mange kokere her til lands. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Jeg ser ikke helt hvordan det slettede bildet jeg la ut differensierer seg fra det å skrive et innlegg der man påpeker at bildene på bloggen var svært "riskoker"-preget? Hvordan går dette under kosing/chatting? Et uskyldig humoristisk bilde som understreker et poeng har da samme effekt som om man hadde skrevet det, samt at bilder etter min mening gir litt mer variasjon i forumbildet. Nåvel. Med mindre du tar i betraktning at bildet førte til en nokså usaklig diskusjon om hva som var "rice" eller ikke, for da forstår jeg avgjørelsen. Nå husker ikke jeg hvilket bilde dette var, men jeg tror ikke det i seg selv var problemet. Problemet var at tråden tilslutt handlet om hvem som var bonde og ikke, og det blir fort internt og hører best hjemme på en kosetråd eller på msn. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 (endret) Beklager.. Forstår at jeg er for useriøs for vår kjære moderator.. Derfor slenger jeg ut et bilde som faktisk har noe i tråden å gjøre! Jeg har ikke ord... Endret Juni 9, 2009 av Nytern Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Og dere trodde dere hadde sett alt? =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 (endret) THE PAIN!!!! Ta forøvrig en titt på den nye Niva! Konseptbil pr dags dago, men hvem vet? :phatyo:phatyo:phatyo Endret Juni 9, 2009 av Nytern Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Haha... Er det bare jeg som la merke til skiltet på den øverste der? =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg