Gå til innhold

18" eller 19" til A4 TQ B6 ?

Ranger emnet


MacBain

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ny bil, en 2004 A4 TQ S-Line(får ikke bilen før om litt over en uke så bilder kommer da :)).

I mellomtiden planlegger jeg nytt felgkjøp og lurer derfor på hvilken dim jeg skal velge?

Kommer til å kjøpe RS4-2 felger med enten 225/40-18 eller 235/35-19.

Noen som har innspill til hva jeg burde gå for?

Hvor mye "dårligere" kjørekomfort gir 19" vs 18" ? har kun kjørt med 18" på min gamle 96" A4.

Noen som forøverig har bilder av hvordan 18" RS4-2 felger ser ut på en A4 B6 (Finner bare bilder av 19")?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir nok 19", ser jo at man får disse til under 10000,- komplett med dekk, så da er jo også prisen grei :).

 

Sjekk at det er replika i fra Italia og ikke fra Kina. De fra Italia, som jeg har, tåler vesentlig mye mer enn de fra Kina. Har treft noen stygge kanter, men ikke antydning til urund felg eller kast. Bare et tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk at det er replika i fra Italia og ikke fra Kina. De fra Italia, som jeg har, tåler vesentlig mye mer enn de fra Kina. Har treft noen stygge kanter, men ikke antydning til urund felg eller kast. Bare et tips :)

 

Så ikke så bra ut det der :), har du forøverig s-line understell på din ?, altså ikke senket den noe mer i etterkant(Så ett bilde av den i en annen tråd og den så meget bra ut).

Blir vel å kjøpe fra Dekkskift.no eller Moss Bil & Dekksenter, virker som om de har de beste prisene, vet ikke om det er de er laget i kina eller italia, får sjekke før jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke så bra ut det der :), har du forøverig s-line understell på din ?, altså ikke senket den noe mer i etterkant(Så ett bilde av den i en annen tråd og den så meget bra ut).

Blir vel å kjøpe fra Dekkskift.no eller Moss Bil & Dekksenter, virker som om de har de beste prisene, vet ikke om det er de er laget i kina eller italia, får sjekke før jeg kjøper.

 

De er penest i 19" ja :)

Takk for det :) Ja, har S-Line understell på min. Ikke gjort noen forandring på det. Eneste forandringen jeg skal kjøre på det er å sette på senkeskåler foran for å få lik høyde som bak. Har ingen betydning for kjøreegenskapene, kun kosmetisk :)

Greit å sjekke det før du kjøper, for du kommer til å angre på å kjøpe noen dårlige replika utgaver. Jeg bommet på det på min forrige bil og ente med å rette 3 av felgene 2-3 ganger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel å kjøpe fra Dekkskift.no eller Moss Bil & Dekksenter, virker som om de har de beste prisene, vet ikke om det er de er laget i kina eller italia, får sjekke før jeg kjøper.

 

Før du kjøper hos en av de du nevner her bør du også sjekke hos Dekk Sjekk i Askim. De har vært en del billigere enn i alle fall Dekkskift som ikke er billig i det hele tatt.

 

Ta en prat med Dan hos Dekk Sjekk. Tlf 69 84 40 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har plutselig fått det for meg at 19" kanskje blir litt for stort og, og rs4-2 felgene ser ikke så bra ut i 18".

Noen som har tips til 18" som ser bra ut, vurderer rs6 felgene.

 

Klarer noen å finne bilder av en A4 B6 med 18" rs6 felger?.

 

Ikke verdens beste bilde men. Skal se om jeg finner et bedre et.

rs6alloys.jpg

 

EDIT: Et litt bedre bilde

Stratford_05_06_057a.sized.jpg

Endret av Orihime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår