Gjest mathiman Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Hei Har en 77 mod. 244 som det org. stod en m45-kasse på. Nå som jeg har byttet girkasse til m47 så må jeg ha en annen mellomaksel. Jeg fikk tak i en aksel (komplett) som passet med lengden, men passet ikke med aksel-opphenget. Hvilken aksling må jeg få tak i? Akslingen jeg nå har passer ikke opphenget, den fremre delen blir rett og slett for lang, og opphengslageret kommer for langt bak. Noen? Haster virkelig. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Snu mellomakselen :) Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 da forsvinner den enda lenger unna. Må ha en annen aksling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Hva med å oppsøke bilen girkassa kommer fra? Det er jo innlysende at du må ha en M47 mellomaksel fra en tilfeldig 240 mellom ~85-86 og '93. Tipper du har fremre delen eller hele fra en 700/900. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 And two points to Skody on that one. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Jeg hadde samma problemet på min, må bare få tak i en mellomaksel ifra gammel 240 med 5 trins. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg