Pompl Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Heisann Når jeg kjøpte min peugeot 306 xr 94, følgte det med green filter som stod på.. men tok det av fordi slangen der oljedamp kommer vare bare teipet til en flaske med hull i (LOL). Men vil ha det på igjen, men hva kan jeg gjøre med oljedamp slangen slik at dampen ikke sviver rundt i motoren? Her er bilder: Ser dette ok ut? Viss ikke, fint om noen forklarer detaljert hva jeg må gjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Det du gjør, er å flytte filteret vekk fra spjeldet, og til en plass de suger kald luft, så sørger du for å ha ett rør inn i luftslangen, nærme spjeldet, der du kobler på veivhusventilasjonen. Da burde det bli bra. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 du kan kjøpe et sånn her filter og montere slangen på http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1669&iItemId=142637 Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompl Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Det du gjør, er å flytte filteret vekk fra spjeldet, og til en plass de suger kald luft, så sørger du for å ha ett rør inn i luftslangen, nærme spjeldet, der du kobler på veivhusventilasjonen.Da burde det bli bra. Så jeg burde flytte filteret lenger mot fronten? Kan veivhusventilasjonen bare kobles til uten noe filter? Også er det 2 slanger til som er koblet til på slangen før filteret, kan ses på bilde 1 & 3, hva er de til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 det er bare åndinga den slangen. Min henger bare løst også, ikke gjort noe med det. lukter godt :) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg