audi_s4r Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 noen som har peiling på hvor jeg kan få retta felger? har 3 stk aez päron 18", som skulle blitt runde igjen... hva koster det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Du kan jo sjekke litt her: http://www.sarpsborg-karosseri.no/ Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by audi_s4r noen som har peiling på hvor jeg kan få retta felger? har 3 stk aez päron 18", som skulle blitt runde igjen... hva koster det? I Porsgrunn på blå ring (husker ikke hva firmaet heter) er det en som er skikkelig rå på retting av felger. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 På Sarp Karosseri tar de rundt 1200 for retting av felger, det jeg fikk opplyst på forespørsel om retting av min egen felg. Like greit at felga dine er litt dyre hvis det skal lønne seg. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 navnet er dekkspesialisten (blå ring) i porsgrunn:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 sende ein felg til østlandske lettmetall i fjor. var fornøgd med resultatet, kosta 1000kr ferdig heime på posten.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 såpass.... han jeg kjøpte bilen av skulle betale 300 kr pr felg hos en felgspesialist i bergen:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hehe... retter mine 18" Paron en gang i året jeg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by audi_s4r såpass.... han jeg kjøpte bilen av skulle betale 300 kr pr felg hos en felgspesialist i bergen:eek: Kan og rette dei med ei slegge og ein vedkubbe... men går ikkje så bra om det er mykje kast i dei. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Hehe...dårlige felger ass.....hvor retter du dem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Første året rettet jeg dem i Sverige, "Frändefors" het sjappa tror jeg.... fant den i Bilsport guiden... felgene ble bra... men jeg husker ikke hva det kostet.... Året etter ble bilen rappa... og forsikringen rettet de i Danmark... det kostet mindre enn nye... bra jobba! I fjor rettet jeg dem selv... tok av dekkene og satte dem i en dekkbalanseringsmaskin... merket opp med tusj hvor bulkene var og rettet med gummi hammer.... gutta på dekksjappa ble meget imponert.... hehe.... Nå skal det sies at jeg har kun rå aluminium på banen... så jeg har ingen lakk å ta hensyn til... bare å polere med autosol etterpå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg