Gå til innhold

Golf mk1 cabrio

Ranger emnet


golfmk1

Anbefalte innlegg

litt info:

Har en golf cab 1986 1,8GL. (I vognkortet er den reg. som en GLI)

Importert fra tyskland i 1998.

Jeg kjøpte den i 2005.

Bruker den bare om sommeren.

 

Bilen er i meget god stand, eneste jeg kan sette fingeren på er litt slitte seter.

 

Ting jeg har gjort:

Skiftet drivaksler.

nye side blinkere.

ny cd spiller, komp.sett og aktiv sub.

Nytt setetrekk.

Skiftet reimer.

++++

Nytt senkesett. (Kommer om 4 dager)

 

 

 

Planer for bilen er å holde den mest mulig orginal. har seff senket den + nye felger. Gikk ikke igjenom eu kontrol pga dårlig fjær innfesting bak. Var bare det som var feil på bilen. Så nytt senkesett er på vei i posten.

Håper å få på skilta igjen om en uke, Har vært avskiltet i 1,5 år pga latskap.

 

Planer for vinteren er å kjøpe nye lykter rundt hele bilen, Bytte fra 4 lykts grill til to og skifte alle foringer.

 

 

 

Bilder kommer så fort jeg finner ut hvordan jeg kan legge ut bilder.(første gang jeg er på ett forum).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare 3 pins der, har to pins fra før. Kan jo ringe å høre med dem jeg. Takker Thevik

 

Dersom du bytter elnettet til vifta (et separat nett, som med letthet kan byttes) med et fra høggern (hentes fra en hvilken som helst Golf 2 eller Passat 35i med totrinns vifte) og tempføleren til vifta får du totrinns vifte. Det laveste trinnet er litt langsommere enn det du har nå og det øverste veldig mye raskere. Dette er finfint å ha i kø om sommeren:). For å spare kroner kan du naturligvis helt fint hente vifta hos høggern fra samme bilen, når du allikevel skrur på bilen.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du bytter elnettet til vifta (et separat nett, som med letthet kan byttes) med et fra høggern (hentes fra en hvilken som helst Golf 2 eller Passat 35i med totrinns vifte) og tempføleren til vifta får du totrinns vifte. Det laveste trinnet er litt langsommere enn det du har nå og det øverste veldig mye raskere. Dette er finfint å ha i kø om sommeren:). For å spare kroner kan du naturligvis helt fint hente vifta hos høggern fra samme bilen, når du allikevel skrur på bilen.

 

Lurt:) Tar meg en tur på høggern etter helga, Takker så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nye felger, er usikker på hva som passer. tenkte på 16 eller 15 tommer, Hvor breie og hvilket innpress som passer på cab´n? noen som veit? å hvor er det billigst? tenkte på litt old style felger.

 

noe alla dette: http://www.alloywheels.com/product.asp?P_ID=1883&V_ID=110297&strPageHistory=search&strKeywords=Lenso%20BSX&numPageStartPosition=1&strSearchCriteria=any&PT_ID=all&strSort=Low&Make=&Model=&strSize=all&searchSize=all

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår