Gå til innhold

trenger eksos hjelp

Ranger emnet


volvo142

Anbefalte innlegg

einaste tipse e har da er å rive bort katten og sveise mellom rør! skal du ha et skikkelig ef anlegg må du ut me masse peng. og trur ikkje det er vits og kaste bort penger på en sån motor. da ville e heller ha kjøpt en 2,0 16v og kosta på litt snacs, finne meir til den!

Volvo S60 B5204t5 240hk 02 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svendsen vil ikke lage eksos pga. du ikke skal ha katalysator, er det noe krav til katalysator på en så gammel dieselbil da?

Jeg ville spurt dem om dem er interessert i å tjene penger eller ikke, om du vil ha eksos uten eller med kat er vel ditt problem og ikke demmes.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krangla bra med svendsen ja hehe.men dem er låst o norske krav å regler sa dem =(

 

En jeg kjenner var på Svendsen Eksos i Trondheim. De laget, leverte et tilpasset eksosanlegg til en dieselbil. Bilen var en Seat TDI. Eksosanlegget var vel på 2.5". Siden dette var en forholdsvis ny TDI, dieselbil så måtte den vel leveres med katalysator.

Endret av Power 68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk opp om det faktisk er katalysator på bilen din, er heller sjeldent at det er det på så gamle dieselbiler, innbiller meg at det ikke er det på din, er det ikke så spør hvorfor dem vil at du skal ha kat når det ikke er orginalt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår