Rakapparat Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Heisan. Fant etter en ryddesjau ei motofblokk til en Mini 1000. Regner med den har sittet i min fars gamle Clubman ,en 69'mod tror jeg (bilen er dessverre vraket for mange år siden). Den har litt overflaterust etter å ha stått ute, og veiva lot seg ikke rikke med håndmakt, men den så ellers hel ut. Frågan blir da om dette er verdt noe, eller om jeg skal sjekke om den flyter.... Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Prøv på forumet til autoclassic i grimstad, der er det mye minientusiaster. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 OK. Regner ikke med den er verdt mye i kroner og øre, men den gjør seg bedre i garasjen til en Minientusiuast enn som bøyelodd. Om noen skulle ha nytte av en, så send meg en PM. Blokka befinner seg i Modt-Østerdal. Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg