Sonick Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Jeg har en golf 2 da - men alt er jo så godt som likt ... Min er gått ca 250 .. Lagrene bak justeres ja - hvor mye du presser lagrene inn mot konen .... Justeres med den store skruen under fett koppen .. Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Mente Poloen til Mjepson,men ok......(ang km altså) Bra de kan justeres da,jeg lurte litt på om jeg hadde vært helt på tur da jeg snakket med Møller. -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 bilen har gått 130.000, det var boltene som gikk inn, jeg satt på alufelgen og da ble lyden borte... Kan det ha tatt skade? Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Hvis boltene dine har lekt deg der inne, vil de nok ivertfall ha laget gode merker. Hvem vet, kanskje det bare er skade i bilens selvbilde for å ha kjørt rundt med kip lyd, og kanskje litt kosmetisk, litt metall med spor i. Men hvordan skal vi vite det? Det beste er nok å skru opp og se ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olefran Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Du må jo ha egene bolter til de ulike felgene du bruker. Det vet tilogmed bestemor på 82 år. Lageret sitter vel med en presspasning! Beste er seff og presse på eller varme opp. dor er uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Tråden er over 5 år gammel... les dato før du svarer på en tråd. Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg