djupvannselg Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Har akkurat kjøpt meg skoda nå, og der er girkassa gåen, og mens jeg skifter den tenkte jeg og bytte clutchen samtidig, men er det noen som veit om noen andre enn møller og mekonomen som har? syns mekonomen skulle ha så mye for den.. -Dan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Har akkurat kjøpt meg skoda nå, og der er girkassa gåen, og mens jeg skifter den tenkte jeg og bytte clutchen samtidig, men er det noen som veit om noen andre enn møller og mekonomen som har? syns mekonomen skulle ha så mye for den.. -Dan Kjøpte du den kvite som stod i Bø i Telemark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Har du sjekka hos meca og bilxtra/cdcardic? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djupvannselg Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 ja kjøpte den, hehe.. virka grei der og da, men var noen mangler på den gitt:P endte opp med og kjøpe den på thorshov jeg, fikk den for 1698, veit ikke om det er dyrt eller billig, men var jo 1200 under mekonomen hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg