Azzido Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by just crusing La bilen stå inne.....i 18-20 grader......(HELE vintern) polere den 1 gang i måneden. Å kjøre ut i igjen når solen titter frem.... Det er riktig behandling av bmw om vintern. Blir jo (nesten) billigere å kjøpe vinterbil, enn å bruke bilen om vintern, enig der... beste løsninga... rekker oxo å fikse ting og tang på vintern på tralla... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 har tenkt tanken.. Kjøpe en gammel E300 mærce eller no.. ha gjennom vintern.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Spyl bilen med saltvann! Da er nok isen ditt minste problem:D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 er ikke så ren og pen min om dagen heller... slik så den ut for en uke siden: Slik ser den ut nå etter noen lengre turer i vestlandsheimen... Slik ser den ut om sommeren...: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 hvem er det som her skrevet på bilen din? hadde det vært min og noen hadde skrevet på den hadde jeg blitt veldig hissig.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 jeg har ikke oppvarmet garasje desverre. men kupevarmer har jeg jo. kanskje prøve å la den gå hele helga. problemet nå er at smelta snø har rønni ned fra bakruta og over bensinlokket. har ikke sjangs i helvete til å få det opp :rolleyes: Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com hvem er det som her skrevet på bilen din? hadde det vært min og noen hadde skrevet på den hadde jeg blitt veldig hissig.. QUOTE] Så lenge de ikke skriver med sprit-tusj så går det greit...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 er samme faenskapet... Det er ikke så masse mye mere som skal til enn nettopp dette for at det skal stå vask meg i lakken uansett hvor nyvasket bilen er!! Stod en drittunge og skrev på bilen min... gjett hvem som fikk seg en smekk på lanken... Aldri hørt en mor kjefte så masse. Sa bare at de burde lære ungen folkeskikk, så snudde jeg og gikk! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by BMW-323 Skal spyle etterpå.. Men den skitten om 2 dager igjen.. hehe.. kjører for mye bil.. Kjørt 8500km på 2.5mnd .. Jeg har kjørt rett over 11.000km siden 24.oktober.. Fikk lappen da ;) Har oppdaget en ting; Svart bil er _svært_ upraktisk_ sånn som de salter og styrer på her på vestlandet! Vasker bilen grundig, og den er skitten igjen morgenen etter (nesten;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Jeg lar aldri bilen bli så skitten som den der :) Heldigvis slipper jeg å valfarte saltede veier til daglig... Vasker den 1 gang i uka ca. og er nøye med å tørke vann i dører og smøre med låsolje etterpå. Satte inn bilen med waxguard på seinsommeren, så det beskytter litt da ;) Skal bli deilig med polish til våren!! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Vasker ofte nå etter at jeg fikk ordna meg innendørs vaskehall med 20+ :) Selv om jeg knapt bruker bilen nå så blir den jo vanvittig møkkete. Her er fra vaskehallen "min" Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg