Oilsen Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Go kveld i stua :) Lurte på om noen av dere vet om et K&N filter som passer en VW Golf II 1.8GL 1987mod. Er injection btw (hvis det har noe å si) Har googlet en del og ikke funne noe til akkurat golf 2 1.8. Så om dere vet om en løsning vil jeg gjerne vite den :) Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 (endret) hei. har du bilde av motorn? er det monopoint? Endret Mai 31, 2009 av Exposito Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Monopoint på 1,8 ja, ikke akkurat injection.. Jeg hadde filter med 76mm inngang, passa perfekt. Men vil ikke anbefale deg powerfilter, null effektøkning, og du får stygg lyd Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilsen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 hei. har du bilde av motorn? er det monopoint injection? Hmm, jeg har ikke bilder akkurat nå. Skal få tadd noen i morgen. Eneste jeg kan si om innsprøytninga er at den står oppå luftfilter-boksen :S Men skal få tak i noen bilder så jeg kan forklare bedre :) Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilsen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Monopoint på 1,8 ja, ikke akkurat injection.. Jeg hadde filter med 76mm inngang, passa perfekt. Men vil ikke anbefale deg powerfilter, null effektøkning, og du får stygg lyd Aha, har ikke så mye peiling på bil som du ser :) Fleste biler med filter jeg har hørt er det rå lyd av :o Hvor satte du dette filteret? Tok du av luftfilter-boksen? :) Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilsen Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 (endret) Hmm.. Mulig jeg går for green filter istede (?) Noen så vet om det lager no lyd eller er det minimalt ? Edit : Tenkte på det du bare putter neddi LMM (Innsatsfilter) Endret Juni 1, 2009 av Oilsen Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Aha, har ikke så mye peiling på bil som du ser :) Fleste biler med filter jeg har hørt er det rå lyd av :o Hvor satte du dette filteret? Tok du av luftfilter-boksen? :) Fjerner luftfilterboksen ja, og setter konfiltret på orginal slangen. LLM (heter LMM btw) har du ikke. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilsen Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Fjerner luftfilterboksen ja, og setter konfiltret på orginal slangen. LLM (heter LMM btw) har du ikke. Hmm.. Er bare det og finne et som passer. Og det er en del greier oppå den luftfilterboksen hvis du skjønner, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av alt :P Ja var en skrivefeil ;) Ska se om jeg ikke får noen bilder inn av greia :) Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 du MÅ bruke insats filter Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 jeg tok bare av lokket og tok ut filteret, så monterte jeg de åpne luftfilteret på slangen. dårlig bilde: Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilsen Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 (endret) Ja var noe sånn jeg også regna med det skulle være, men på min er det litt vanskelig(eller?) Legger ut noen bilder. Endret Juni 1, 2009 av Oilsen Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilsen Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 (endret) Hele greia. Denne står da oppå LMM. Er kanskje ikke di beste bildene, men håper dere forstår :D Endret November 15, 2009 av Oilsen Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilsen Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 bump Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Du har ikke lmm (luftmengdemåler..) Har forøvrig aldri sett noe sånt oppå en luftfilterboks. Merkelig Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Det er nok en motor ifra en gti du har. Da må du ha innsatsfilter. Bare å ta mål å sjekke på nettet. Så må du borre noen hull på kaldsiden i luftfilter boksen. Da blir det fin lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg