Digweed Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Tok vel ca 45 min dette her.. Ble ikke så bra som dere "proffer" .. Men er jo første gang jeg setter meg inn i photoshop hva synest dere? Ikke ver så streng Før Etter :D Siter lala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 synes ikke den var ille ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 større felger og gjort den litt lavere så! stå på! Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Når bodykitet er lavere enn bakkenivå blir det litt dumt:) men til å være første modd så var det ikke dårligt:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 til å være første mod er det ikke dårlig i det hele tatt.. faktisk ganske bra til å være din første.. keep it up :D Siter '88 Bmw e34 520i '86 Toyota Corolla 1.3 '84 Toyota Celica Supra 2.8i (x) '86 Opel Ascona C 1.8i (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digweed Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Takker for den positive response.. Motiverer meg til å fortsette å bli liiitt bedre :) Hjula kommer lenger ned når bilen starter :rolleyes: :rolleyes: Siter lala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Digweed Takker for den positive response.. Motiverer meg til å fortsette å bli liiitt bedre :) Hjula kommer lenger ned når bilen starter :rolleyes: :rolleyes: håhå.. henta fjæring fra Citroen da eller? :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 helt grei den der ja :) bare litt gigant den fronten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by pahf helt grei den der ja :) bare litt gigant den fronten :) Kjekt hvis man skal fange kuer :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg