Gå til innhold

Subbing?!

Ranger emnet


finset

Anbefalte innlegg

Noen kan oppleve subbing i en bestemt skrue i inneskjermen. Litt avhengig av dekkmerke da du er i gråsonen med 225/40/18.

 

Uansett er jobben gjort på 30sekund og gjør underverker.

DIY: http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=10909&highlight=fender+screw+mod

 

Du skrur ut torx skruen og bøyer festet den stod inn/oppover med to fingre. Legg innerskjermen på oppsiden av "tappen" før du bøyer den ut slik at du får den lengre opp også.

 

Eneste endringen jeg har gjort på min å nå kjører jeg med justerbart helt i bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan oppleve subbing i en bestemt skrue i inneskjermen. Litt avhengig av dekkmerke da du er i gråsonen med 225/40/18.

 

Uansett er jobben gjort på 30sekund og gjør underverker.

DIY: http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=10909&highlight=fender+screw+mod

 

Du skrur ut torx skruen og bøyer festet den stod inn/oppover med to fingre. Legg innerskjermen på oppsiden av "tappen" før du bøyer den ut slik at du får den lengre opp også.

 

Eneste endringen jeg har gjort på min å nå kjører jeg med justerbart helt i bunn.

 

Er kjent med skruen i framskjermen ja :) , kjører med 8x18 et37 225/40 nå og det subber fram i de værste humpene og litt bak. Det er disse felgene jeg skal bytte ut nå.

Er for gammel til å ha en bil som subber :) men jeg vil ha en felg som fyller ut til skjermen, men det kan ikke være store utseende forskjell på en 8x18 et37 til et 45 dvs at felgen sitter 8mm lenger inn?

06 Golf V 2.0 TDI fms Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjent med skruen i framskjermen ja :) , kjører med 8x18 et37 225/40 nå og det subber fram i de værste humpene og litt bak. Det er disse felgene jeg skal bytte ut nå.

Er for gammel til å ha en bil som subber :) men jeg vil ha en felg som fyller ut til skjermen, men det kan ikke være store utseende forskjell på en 8x18 et37 til et 45 dvs at felgen sitter 8mm lenger inn?

 

8 mm lengre ut!

 

Vet du hvor du subber bak? God plass der. De nye hjula skal gi 3mm mer klaring inn mot demperen. Har du mer å gå på kan du bruke spacere.

 

Foran, har du fjernet skruen der?

 

 

Som sagt 235/35/19 ET45 går med "god" klaring selv med mye senk og full bil!

Jeg subber ingenting her!

_JPG0071copy.jpg?t=1243910488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 mm lengre ut!

 

Vet du hvor du subber bak? God plass der. De nye hjula skal gi 3mm mer klaring inn mot demperen. Har du mer å gå på kan du bruke spacere.

 

Foran, har du fjernet skruen der?

 

 

Som sagt 235/35/19 ET45 går med "god" klaring selv med mye senk og full bil!

Jeg subber ingenting her!

_JPG0071copy.jpg?t=1243910488

 

He he, så var det dette med innpress daangry2 Her tror jeg du tar grådig feil! Ett lavere ET tall vil bygge felgen utover ikke innover som du sier. 8 mm lenger ut vil bli ET 29. Enig?!

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Innpress :disco

06 Golf V 2.0 TDI fms Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skylde på at du skrev det 5 på morgenen Marzo.. :)

PS, takk for praten på DAVs vårmønstring for en måneds tid tilbake.. hehe

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår