golfmk1 Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Japp trur d blir best å holde den original. :)Ja hørtes jo greit ut d du skal gjøre oxo, du får ha lykke til ;) ps: hvor kan jeg få tak i nytt tanklokk? d jeg har er ødelagt :S http://www.autospar.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Skjedd noe mer her a? Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutta Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Har begynt å pussa rust å pussa bilen ned klar til lakering ;) Å fiksa eu feilene :) jeg blir så skuffa av folk jeg har kontakt med, di sier at d er et vrak å at d er en drit bil å div... men d di ikke tenker på er at jeg har jobba som fan for å få rå til å fikse opp bilen :( Jeg svarer bare til di: skal nok klare å få glise av kjeften din når bilen er færdi, trenger ikke ha en 2000 mod for å ha en fin bil! jeg mister lissom motet til å fortsette lissom, dette er oxo min første bil :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mofa$a Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Har begynt å pussa rust å pussa bilen ned klar til lakering ;)Å fiksa eu feilene :) jeg blir så skuffa av folk jeg har kontakt med, di sier at d er et vrak å at d er en drit bil å div... men d di ikke tenker på er at jeg har jobba som fan for å få rå til å fikse opp bilen :( Jeg svarer bare til di: skal nok klare å få glise av kjeften din når bilen er færdi, trenger ikke ha en 2000 mod for å ha en fin bil! jeg mister lissom motet til å fortsette lissom, dette er oxo min første bil :( Drit i hva folk sier, å kjør løpet ut!:) Golf 1 er og blir fete biler! Men du burde fått lagt ut noen bilder av bilen din da? Virker som om du trenger litt inspirasjon så her har du litt:) Siter - Golf GTI 2001 http://www.bilforumet.no/golf-iv/224931-4er-gti-fast-silver.html - Golf cab 1987 CLi 1,8 (x)Golf II 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutta Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Thnx, trengte å se di bildan dær ;) ja d e jo en ny dag å nye muligheta, ska byn å fix mere i dag trur æ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Drit i hva folk sier, å kjør løpet ut!:) Golf 1 er og blir fete biler! Men du burde fått lagt ut noen bilder av bilen din da? Virker som om du trenger litt inspirasjon så her har du litt:) Finnes det noe mer info om denne bilen? Tenker da mest på byggeprosessen og dekk/felg-dimensjonene. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Drit i hva folk sier, å kjør løpet ut!:) Golf 1 er og blir fete biler! Men du burde fått lagt ut noen bilder av bilen din da? Virker som om du trenger litt inspirasjon så her har du litt:) Finnes det noe mer info om denne bilen? Tenker da mest på byggeprosessen og dekk/felg-dimensjonene. Mvh Pål denne har 8.5foran og 9.5bak ifølge PVW artikkelen. kortet inn bakstilling og smått breddet hjulbuer. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutta Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Bildet av min bil kommer senere ;) I dag har jeg tatt av frontfangeren å pussa rust å hatt på hammerite. må omlakere fangere og listene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 denne har 8.5foran og 9.5bak ifølge PVW artikkelen. kortet inn bakstilling og smått breddet hjulbuer. og så er det litt snadder av den her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutta Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Er d noen som har en orginal golf1 fanger? Som ikke er ødelagt... trenger en ny! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Nutta, titter du på forumet på edition38.com på Golf 1 delen og Readers Rides finner du masse inspirasjon Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutta Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 tnx ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutta Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 nu t hælga skjer d ;) Da blir golfen min lakert :) jiippi ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Jeg er virkelig glad for at du gikk bort ifra ideen om jallastyling:) Kjente jeg ble helt nervøs her=P Einzere er en av de tøffeste bilene jeg vet av, og helt klart den tøffeste Golfen, om ting blir gjort riktig;) Se om du finner støtfangere i krom, de er dritfine, om de er hele:) Sleng ut noen bilder nå;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangstuen Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Pen BBS felger. Hmmm... Jeg tror kjøper BBS felger til min Golf cab nest år. Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg