Gå til innhold

Startvansker b230A HASTER!

Ranger emnet


Thomasaj240

Anbefalte innlegg

Hei, i dag hadde jeg av forgassern på bilen, for å bytte pakninger å slikt, å etter dette er det klin umulig i helv*** å få start..Tenner så vidt, for så å dø av igjen..

starta lett som F før jeg tok av gassern, men ikke snakk om att den vil starte nu...hva kan være feil? plugger,stift,fordelerlokk,rotor å slikt var nye for 1mnds tid siden...

 

Hadde vært kjekt om noen hadde noen svar, siden jeg skal på jobb om ca 6 timer å trenger start til da ><

2000 Audi A4 1.9TDI

1984 Volvo 240 bruksbil:P

1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html

1987 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i dag hadde jeg av forgassern på bilen, for å bytte pakninger å slikt, å etter dette er det klin umulig i helv*** å få start..Tenner så vidt, for så å dø av igjen..

starta lett som F før jeg tok av gassern, men ikke snakk om att den vil starte nu...hva kan være feil? plugger,stift,fordelerlokk,rotor å slikt var nye for 1mnds tid siden...

 

Hadde vært kjekt om noen hadde noen svar, siden jeg skal på jobb om ca 6 timer å trenger start til da ><

falsk luft? tettet noen hull med feil pakning? han får vel ikke bensin..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke fått rivd av ledningen til den lille sylinder-formede greia oppå innsuget da?

Eller strøm til coilen f.eks.. Legg strøm fra batteriet til coilen og se om det skjer noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekka ledninger å alt:/ skal ta med meg en annen forgasser i morgen å prøve å bytte..å se om det blir nå forskjell..Hvis ikke selger jeg dritten å kjøper nytt ><

2000 Audi A4 1.9TDI

1984 Volvo 240 bruksbil:P

1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html

1987 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår