superpolo Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Her er min polo... noen tips til hva jeg kan gjøre, forbedre.. til en ikke så altfor høy pris. jeg er også interessert i linker til plasser der styling og tuning selges.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 kommer flere ettervært Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by superpolo kje akkurat styling , men du kan jo fjerne dei utroligt pene "pynte" listene på dørene.. ;) helt ok bil det ja ! Grill list eller en eventuell badlook.. (gjerne i stål viss du har får te det).. gjør bilen litt hissigare.. kje dyrt i d heila tatt.. autospar.no har grill å list.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Kan se ut som du trenger en lippe nederst på frontfangeren din ;) Og den får du kjøpt med cupvinger her... :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=24937 Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har tenkt på å ta bort de listene... får se.. trenger også ny bakfanger... og omlakkering :) og bad look kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by 18tom Kan se ut som du trenger en lippe nederst på frontfangeren din ;) Og den får du kjøpt med cupvinger her... :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=24937 er interresang den, men skulle hat bilde av den på en bil... og hvor høy er den???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Her er et par linker ihvertfall... Norsk Bildelsenter Powerzone Caprizonetuning AutoSpar TSI AST Performance Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by superpolo er interresang den, men skulle hat bilde av den på en bil... og hvor høy er den???? Har ikke brukt den selv, og har desverre ikke noen bilder fra forrige eier, men det ser vel omtrent ut som den turkise bare med cupvinger istedenfor catkiller. Den er 90 mm høy, husker ikke om cupvingene kommer i tillegg, men det er vel 10 mm eller.no.. :) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hei, fin polo du har der. Personlig liker jeg denne leppa fra JE design Et bilde også:) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Disse delene er modifisert. H & R cup kit (høydejusterbart) Mono Visker Hvite blinklys rundt hele (Diode lys Bak) Solfilm på alle rutene Momo pedaler Effektanlegg dobbel Stuss emblemfri grill mye planlegges på utskiftinger både når det gjelder interiør, eksteriør og trimming. har bare litt gjeld som må betales før jeg begynner ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Polo4RS3 Hei, fin polo du har der. Personlig liker jeg denne leppa fra JE design Et bilde også:) den lippen liker jeg også veldig bra.. tror det blir den å modifisert org.front på min ;) superpolo : planer har du med interiøret da ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimzy Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Pen Polo Mye måtte du gi for felgene og senkesettet? Og hvor eventuelt kjøpte du de? Siter '89 200 10vT Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by grimzy Pen Polo Mye måtte du gi for felgene og senkesettet? Og hvor eventuelt kjøpte du de? H&R justerbart ligge på 12-13000.... eiker motorshop har gode priser på cup felgar (ved kjøp av dekk/felg) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg