steingal Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Er det noen som har peiling på om det er plass til å putte en motor i bagasjerommet? skal kjøpe en commodore B og jeg får med en ekstra motor, da har det vert mye enklere for meg om dette er fysisk mulig.. Noen som hvet? skulle gjerne ha fått et ærlig svar nå.. Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hvor er Buskmann? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hvor er Buskmann? Jeg er her. Var ute og lufta Canyonen før i dag. Men spørsmålet kan jeg ikke svare på. Jeg innbiller meg at det blir for lavt under taket i bagasjerommet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg