EspenB Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Har allerede planer om syncro i min, har fått ca pris her i norge:D Men først skal bilen på veien med motor osv på plass... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by greenrallye panelovn: hvordan får du en syncro til å spinne på ett hjul?? da er viskosekoblingen defekt ihvertfall. Syncro er langt ifra så dårlig som folk skal ha det til. Prøv, så merker du det. (eller les om hvordan de forskjellige 4wd systemene fungerer på nettet, og gjør deg opp en mening om hva som er best, heeelt uten å prøve noen av de. ) var på et motor/bremser kurs med jobben og der var det noen karer som diskuterte 4wd.. satt mest bare å hørte på.. har opplevd selv at skoda octavia 4x4 spant på et hjul, hørte hos noen at det var syncro på dem Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 nye typen octavia har haldex, som er en videreutvikling av syncro. den kan bli stående å spinne på ett hjul, hvis haldex koblingen har kuttet ut. gått i nødmodus eller lignende. Har også sett audi quattro stå å spinne på to hjul. og ikke komme av flekken. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 syncro er slitsomt å hærje med da den er treig å få kreftene bak. Men det må da gå an å endre på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Ottar: skaff deg viskosekoblingen ifra en Rallye. de er bedre. hehe. Men uansett, så overføres kreftene litt kjappere når du får turbomotoren. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Bakhjulstrekk vil jo suge på en sånn bil med tanke på vektfordeling og akselavstand.... so why care? Fwd knuser jo rwd ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Kva skjer om eg fjerner viskosen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Mulig det G60TURBO Jeg har aldri kjørt på bane og slikt så jeg har ikke peiling sann sett.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 liten videosnutt av den golfen med porsche motoren: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1185577 Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Håper denne videoen er noe for nå laster jeg den ned... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Litt tøff video i grunn...:) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by G60Turbo Bakhjulstrekk vil jo suge på en sånn bil med tanke på vektfordeling og akselavstand.... so why care? Fwd knuser jo rwd ;) Måtte i tilfelle skrudd fast en rs6 åtter bak setene da for å fått litt vekt å ekstra krefter :D :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Med bakhjulstrekk må beste oppskriften vere: 2.1L wasserboxer fra caravelle(112hk) midt i bilen med ei audi fwd girkasse på den. Jah, eg har leikt med tanken sjøl..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by ottar Med bakhjulstrekk må beste oppskriften vere: 2.1L wasserboxer fra caravelle(112hk) midt i bilen med ei audi fwd girkasse på den. Jah, eg har leikt med tanken sjøl..... får du ting til å gå "rette veien" da? litt kjipt om den motoren snurrer gærne veien, sånn at du får 5 gir bakover og 1 framover? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Sko vel gå det ? kanskje ein rekke femmer hadde vært det rette ? men motoren går vel rette veien elle gjere an ikkje det ? sette jo rekke femmerar baki transporterar og Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg