zckumling Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Noen som har noen erfaring med disse blinklyktene? Fåes hos mekonomen for 185 ,- pr.stk uten lampeholdere.. trenger nye blinkers så jeg lurte på om jeg skulle gå for disse om ingen har noe negativt å si om dem... Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har du pære og pæreholder til 90-mod blinkers fra før av? De der så helt kurrant ut de. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Likna fælt på mine... :) Blinker dem.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Det funker ikke med pre 90 pæreholdere i dem. Da må du ha 90 blinkers fra før. Ellers blir det aldri tett..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 har pæreholder + pære fra mine gamle blinkers.. dreit i de blinkersa der da mekonomen ikke hadde de inne.. må ha blinklys så jeg bestilte de hvite fra autospar.. vet ikke om det er samme blinklysene? ------- hvordan skifter jeg ut sideblinkers på frontskjermene ? må skjermene av ? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Du drar ut de gamle som sitter med et klips, rett ut og av, og klipser i de nye.... enkelt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 hørtes greit ut.. vanlig at det kan ruste der? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har ikke sett det skje. Tror alt er lakka før montering godt.... og i og med at ingen skruer eller liknende bryter lakk forseilingen, er stedet ganske trygt. Nå har jo jeg bare sett bak 3 eller 4 golfer sine sideblinkere, men har aldri sett rust Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 får ta meg en tur på huggern å se om det er noe som passer i bukselomma Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 De er nok kjappe med å hukke til seg slike ting når de kommer inn. Men det er da ikke så dyrt å få noen sånne med fra Autospar, bare ringe dem i måra og be dem om å legge med i pakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Fant meg sideblinkere på huggern idag av den typen de selger på autospar... 20kr pr stk da jeg bytta blinkerne datt den ene ledningen med pæreholder inn bak skjermen.. nå får jeg den ikke ut. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Enten mekke deg en streng som du former som en krok og fiske den ut - eller så må du løsne innerskjermen slik at du får armen inn .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 prøv med en magnetstang Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg