oper1989 Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Hei, lurer på å kjøpe en audi 80 1.9E 1987 modell. Jeg lurer på om det er noen generelle feil med den bilen/motoren? Hvorfor er det så få biler med denne motoren? håper på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Hei, lurer på å kjøpe en audi 80 1.9E 1987 modell. Jeg lurer på om det er noen generelle feil med den bilen/motoren? Hvorfor er det så få biler med denne motoren? håper på svar. Ingen fare med å kjøpe denne kontra andre Audi 80. Motoren er som 1.8E, bare at denne har større boring (82,5mm). Derav 1.9E. Yter vel 113 hk. De 1.9E jeg har sett har vært importerte, mulig denne ikke ble tatt inn til Norge? Hadde en 1.9E selv. Løp og kjøp :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg