Skulebollen Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Lurer på ka som er anbefalt størrelse på ei kasse til en 400 watts Audiobahn sub..? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 her må du komme med mer info. Modellnummer, serienummer, et eller annet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 ja, hvor lang er en hyssingstump?? Trenger som nevnt over her, hele modell betegnelsen på elementet. Men når det er sagt, så hadde jeg ikke giddi å brukt mange kronene på kasse til det elementet, materialer til en liten simpel kasse, koster jo mye mere enn selve elementet gjør, med mindre du har blitt lurt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Hm.. Sjekka ut suben litt no, det er en Audiobahn aw1200Q.. Er visst 1400 watt:P Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 ja, hvor lang er en hyssingstump??Som "alle" vet; 30 cm. Fjols! :DTrenger som nevnt over her, hele modell betegnelsen på elementet. Men når det er sagt, så hadde jeg ikke giddi å brukt mange kronene på kasse til det elementet, materialer til en liten simpel kasse, koster jo mye mere enn selve elementet gjør, med mindre du har blitt lurtJahaja... en ferdig kasse til en 12" koster fra 400,- og oppover, og det er mindre enn de fleste 12"... om kassene du lager selv koster fra 2000,- eller så har jo ikke så mye med dette å gjøre. ;)Hm.. Sjekka ut suben litt no, det er en Audiobahn aw1200Q.. Er visst 1400 watt:PSkal sjekke i arkivet etterpå, AB hadde som regel en 5-6 forslag til kasse på hvert element, alt etter hvilken bruk. Og glem nå de evinnelige watt'ene, de har ingen innvirkning på noe som helst. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Og hvor mye koster dette elementet i innkjøp da? Transmedia ;) Var mere det jeg tenkte på, verdien på elementet ;) Kassene jeg lager, blir stort sett "bonus" når noen kjøper sub, så de tjener ikke jeg noe på... Er kanskje litt for snill der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Men kor stor kasse bør eg ha? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 AW1200Q er fra 2003, og mine docs begynner selvfølgelig fra 2005... men fant uansett manualen på nett: Audiobahn HighExcursion. Side 9 er kasse-variantene. Og hvor mye koster dette elementet i innkjøp da? ;) Transmedia Var mere det jeg tenkte på, verdien på elementet ;) Skjønte jo hva du mente, og jeg understreket da at de fleste elementer koster såpass at det vil svare seg med å bruke minst 400,- på en kasse uansett. Det er nok bare i lokale strøk i Vestfold at Audiobahn kun huskes for 500-kroners 12"ere. ;) De hadde mye bra innen de fleste prisklasser til sitt bruk. Det var jo ikke strikt HiFi dette og det la de heller aldri skjul på, det skulle være max. fett trøkk. Så dette blir helt feil å sammenligne med dine personlige gullmerker. Dette bør du også ha kunnskapen om selv, og avstå fra å nedsable hver bidige knekt som har valgt noe annet enn hva du selv anser som godt nok. Prisen på denne aner jeg ikke, men vil estimere rundt 3000,- den gang da. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg