Gå til innhold

anbefaling av dekk bredde på 19" med senk

Ranger emnet


kimmen

Anbefalte innlegg

hei hå

 

har en 99 mod vw passat stv som jeg skal ha felger til. hadde 18" som jeg solgte pga jeg syns dem var for små. derfor skal jeg ha 19". men problemet er at jeg er litt usikker på hvilken dekk bredde, felg bredde og innpress jeg bør velge for å vere sikker på å unngå subbing. har coilovers på som er passe stive. jeg liker å ha såpass senk at dekk ligger inni hjulbue.

 

så er det evt noen som har bilde eller kan anbefale noe som passer? 19" toms felg med bredde og innpress som gjør at det ikke subber og tar borti. original innpress på bilen er et45

 

 

takker for alle svar.

Endret av kimmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5 x 19 ET 35 felg med 235/35 19 dekk ( gå for Falken FK451 dekk, så får du litt strekk)

 

Jeg kjører på samme dim, annet dekkmerke bare, og jeg har ingen subbing selv med justerbart som er langt nede.

 

Hadde samme på andre passaten også, bare med 8"brede felger og 225 dekk og det subba, men det var bare fordi bilen ikke var stiv nok!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har 235 dekk på mine 19" meget bra, 0 subbing, enda hjula er oppi buene, men avråder falken så blir anbefalt her, makan til drittdekk, sporet mye, og galskap på vått føre,, fort slitt ble de også,, kjører nå med budget dekk ifra ebay eg nå, gode uten sporing og planing,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har 235 dekk på mine 19" meget bra, 0 subbing, enda hjula er oppi buene, men avråder falken så blir anbefalt her, makan til drittdekk, sporet mye, og galskap på vått føre,, fort slitt ble de også,, kjører nå med budget dekk ifra ebay eg nå, gode uten sporing og planing,,

 

du har vel 3bg og såvidt eg veit. veit ikkje om det e større plass i hjulbue på din enn på 3b. men 235/35-19 subba på ein eg kjenne sin vertfall. ikkje mye, men nok til at eg kjøpe litt smalare dekk for sikkerhets skyld. 215 på 8,5 ser jo ikkje heilt for jævlig ut heller sjøl om det blir litt strekk.

spore mindre gjør det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår