Gå til innhold

Devlish´s A4 2009 (nye bilder)

Ranger emnet


Devlish

Anbefalte innlegg

Vel har hatt bilen en stund nå og begynt så smått å dille litt med den.

 

Jeg har fulgt flittig med på forumet her, og bestemte meg for å starte en tråd med min bil.

 

a4-11.jpg

 

a4-10.jpg

 

a4-1.jpg

 

a4-5.jpg

 

a4-6.jpg

 

a4-7.jpg

 

a4-8.jpg

 

a4-9.jpg

 

a4-2.jpg

 

a4-4.jpg

 

Nye Bilder 04.06.09:

 

Vanlig:

 

IMGP0440-web.jpg

 

HDR:

 

hdr1-web.jpg

 

hdr2-web.jpg

 

hdr3-web.jpg

 

Prøvde meg litt frem med HDR i dag :P

Endret av Devlish
Nye bilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja nai time will show, men vurderer MTM eller PPC fra BSR (når den måtte komme) videre er jeg sugen på andre felger, har sett litt på Corniche Monza 19" felg

 

CORNICHE_RMMON90020THIGLOSSBLACK_Bild.jpg

 

71664338.jpg

(denne er med disse felgene, men i 20" føler kanskje det blir litt stort, så kan bli rimelig pen med 19" :)

 

Videre kunne jeg tenke meg å tonet vinduene litt og til slutt skifte ut eksos med quad tip og s4 diffusor, men regner med at pengene ikke helt holder følge hele veien i år i allefall :P

 

Jeg kommer ikke til å senke den siden jeg har full drive select, regner med at før eller senere kan det skape problemer, hvis jeg skifter fjærer på det den regulerbare dempingen :P

Endret av Devlish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tja nai chipping blir nok det aller første. Vurdere BSR sin PPC løsning når den kommer (sensommer) eller MTM, faller vel dog litt mot BSR, siden denne enkelt kan lastes inn og tas vekk etter behov.

Felger er vel det som kommer tett etter på stigen. Deretter blir det nok toning av vinduer og videre quad eksos muligens med tiden, ser rimelig bra ut A.W.E Tuning, Eisenmann og fox sine systemer, dog kun A.W.E sitt som er full cat på. Dette da sammen med orginal S4 diffusor/skjørt, så blir det bra :)

 

Men alt til sin tid, skal noe til å ha budsjett til alt også :)

Endret av Devlish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår