Gå til innhold

Hva skal jeg se etter ved kjøp av 2001 1.9tdi evnt 2.0 Passat

Ranger emnet


pahf

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke ikke kjøpt passat for alt i verden....ikke gjør samme feilen som meg ....

 

og hvor grundig var du med å skjekke opp historikk på denne bilen fra forrige eier osv??

Bilen jeg kjøpte har blitt kjøpt ny og har full historikk i fra en og samme forhandler og der er den enda. Det ser jeg som en stor fordel riktig olje og service fulgt til punkt og prikke. :)

Bil er og blir en stor slitedel,kan desverre ikke unngå det. men om den blir jevnlig oppfulgt så unngår en at å få store påkoster og det er lettere og hindre "katastrofer"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår