Gå til innhold

Innstøpt basskasse

Ranger emnet


hansolav

Anbefalte innlegg

Jeg prata med en over gjennomsnittlig audiofil fyr her om dagen, og han mente det skulle være mulig å få tak i basskasser som var støpt for å passe i reservehjulsbrønnen bak i bilen. Har noen forslag på hvor det eventuelt kan være å oppdrive? Ser for meg at en sånn løsning kan være godknall, tatt i betraktning at det jo ikke er allverdens plass baki vår alles kjære golf.

 

Fra før av har jeg vurdert å sette inn en <a href="http://www.pioneer.no/no/products/25/131/201/TS-WX77A/index.html" target=_blank>Pioneer TS-WX77A</a> aktiv sub. Jeg er som man da forstår ikke nødvendigvis ute etter en basser som rister i stykker bilen, snarere en som bidrar med bunnpass innenfor rimelighetens grenser. Det lille jeg har klart å finne av andre folks meninger om den er ikke så værst det heller. Noen som har noen synspunkter? Jeg har egentlig ikke greie på dette, men det er liksom et poeng at brukervennligheten til bilen blir ivaretatt i det lengste

Endret av hansolav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er eit firma i tyskland som lager gulv til å ha baki bilen med sub og forsterkere.

eg skal prøva å finna igjen linken.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som folk er rimelig godt fornøyde med arbeidet hans også, det låter visst forholdsvis imponerende. Og det beste er jo at en bevarer plassen i bagasjerommet og dermed brukervennligheten.

 

Eneste jeg kan tenke meg som en bakdel er; hvor gjør jeg av verktøyet som allerede ligger i reservehjulsbrønnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som folk er rimelig godt fornøyde med arbeidet hans også, det låter visst forholdsvis imponerende. Og det beste er jo at en bevarer plassen i bagasjerommet og dermed brukervennligheten.

 

Eneste jeg kan tenke meg som en bakdel er; hvor gjør jeg av verktøyet som allerede ligger i reservehjulsbrønnen

 

enkelt. bli naf medlem og ring dei når du treng det;);)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår