Gå til innhold

hansolav

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om hansolav

  • Bursdag 01/28/1983

Contact Methods

  • Bosted
    Skien

hansolav's Achievements

  1. Haha, sant. Er jo alikevel kjekt å ha med seg litt selvhjelp også da.
  2. Virker som folk er rimelig godt fornøyde med arbeidet hans også, det låter visst forholdsvis imponerende. Og det beste er jo at en bevarer plassen i bagasjerommet og dermed brukervennligheten. Eneste jeg kan tenke meg som en bakdel er; hvor gjør jeg av verktøyet som allerede ligger i reservehjulsbrønnen
  3. ooh, najs. Det så ikke så dumt ut vet jeg!
  4. Jeg prata med en over gjennomsnittlig audiofil fyr her om dagen, og han mente det skulle være mulig å få tak i basskasser som var støpt for å passe i reservehjulsbrønnen bak i bilen. Har noen forslag på hvor det eventuelt kan være å oppdrive? Ser for meg at en sånn løsning kan være godknall, tatt i betraktning at det jo ikke er allverdens plass baki vår alles kjære golf. Fra før av har jeg vurdert å sette inn en <a href="http://www.pioneer.no/no/products/25/131/201/TS-WX77A/index.html" target=_blank>Pioneer TS-WX77A</a> aktiv sub. Jeg er som man da forstår ikke nødvendigvis ute etter en basser som rister i stykker bilen, snarere en som bidrar med bunnpass innenfor rimelighetens grenser. Det lille jeg har klart å finne av andre folks meninger om den er ikke så værst det heller. Noen som har noen synspunkter? Jeg har egentlig ikke greie på dette, men det er liksom et poeng at brukervennligheten til bilen blir ivaretatt i det lengste
  5. hansolav

    Xenon

    Jeg har også kikket litt på det med xenon lamper, og har funnet ut at om man kjøper Hella kit, så får man alt som behøvs inkludert nivåregulering for 10-12 tusen kroner. Gå til <a href="http://www.parts4euro.com/DCShop/product_info.php?cPath=1_35_103&products_id=131" target=_blank>denne</a> siden, og det skal såvidt jeg har forstått være alt du trenger. Disse lyktene skal passe som hånd i hanske på alle Golf V. Det dem ikke kan til forskjell fra de originale xenonlyktene er å lyse inn i svingen du er på vei å kjøre gjennom, men jeg er selv mer enn villig til å ofre den finessen for å få godkjente xenon på bilen min. Det eneste "aberet" jeg ser er å få det justert ordentlig, men det regner jeg med et verksted kan bidra med når alt vel er montert i vogna. Når dette er sagt, så fordrer jo prisen over at man alt har lyktespylere på bilen.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår