heljo Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Blir lyden din verre når du svingar i lav hastighet, ved lukeparkering f.eks? Eg har lik lyd som du forklarar, men blir mykje verre ved sving, finn ikkje heilt ut av kva det kjem av. Men eg får vel sjekke dynamoen eg og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 HAdde samme problemet på min...bytta stammehjulet og det var like jævlig...tokk av dynnamoen og det viste seg at akslingen var 8 mm skeiv..det utgjorde denne faenskapen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Ja det blir helt jævlig når den går lavt på turtall. Sørlig ved sving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Å forbanna drittbil å skru på :O Skruen som holder igjen nedre del av dynamoen er 1cm for lang til å få den ut pga vifta. Da må den svartens fronten av igjen!!!! ARGH! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Var frihjulet! All lyden ble borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 eg har tatt av dynamoen uten å ta av fronten, eg skrudde ut vifta istadenfor. Eg banna høgt og lenge når eg fann ut at bolten ikkje gjekk ut! Dårlig patent! Korleis tek du fram fronten? Det har eg aldri gjort, men kun kort tid til registerreima må skiftast. Og korleis var det å skifte frihjul? Gjorde du det sjølv? Spesialverktøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Var frihjulet! All lyden ble borte. Tenker det hjalp ja.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Det er akselen i dynnamoen din som er skakk, eller lageret som har tatt kvelden. Akuratt hatt samme problemet. Vis ikke strammehjulet til reima er skeiv da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 (endret) Kan det stemme at eg ikkje kan skifte frihjulslager på min dynamo? Møller sa dei ikkje hadde delen, måtte skifte komplett bynamo. 120 ampere bosch dynamo, nokon som har skifta lager på sånn? Endret Juni 13, 2009 av heljo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 No har eg skifta dynamo, sidan frihjulet ikkje kunne skiftast. Og lyden blei vekk. Et lite tips: Pass på at det er et plastikk deksel på reimhjulet på dynamoen, eg trur minn dynamo hadde levd lenger viss det hadde vore på plass. Masse rust i reimhjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg